• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
0

بیش از ۸۰۰۰ نفر در فارس در آزمون وکالت قوه قضائیه شرکت می‌کنند

  • کد خبر : 89860
  • 15 اسفند 1402 - 15:38
بیش از ۸۰۰۰ نفر در فارس در آزمون وکالت قوه قضائیه شرکت می‌کنند

سحاب پرس/فارس رئیس مرکز وکلا قوه قضائیه فارس از برگزاری  آزمون وکالت قوه قضائیه همزمان با سراسر در شیراز و فسا خبر داد و گفت: بیش از ۸ هزار نفر در این آزمون در فارس شرکت می‌کنند. مهرداد ریاحی امروز، ۱۵ اسفندماه در جمع خبرنگاران در شیراز گفت: همزمان با سراسر کشور، آزمون وکالت قوه […]



سحاب پرس/فارس رئیس مرکز وکلا قوه قضائیه فارس از برگزاری  آزمون وکالت قوه قضائیه همزمان با سراسر در شیراز و فسا خبر داد و گفت: بیش از ۸ هزار نفر در این آزمون در فارس شرکت می‌کنند.

مهرداد ریاحی امروز، ۱۵ اسفندماه در جمع خبرنگاران در شیراز گفت: همزمان با سراسر کشور، آزمون وکالت قوه قضائیه استان فارس به‌همت سازمان سنجش در شیراز و فسا روز جمعه، ۱۸ اسفندماه ساعت ۱۵ تا ۱۸ به صورت همزمان توسط مرکز سنجش برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این آزمون در شهر شیراز با حضور ۸ هزار و ۸۸ داوطلب برگزار خواهد شد که از این تعداد ۳  هزار و ۸۷۵ نفر بانو و ۴ هزار و ۲۱۳ نفر آقا بوده‌اند.

ریاحی با بیان اینکه این آزمون در شهرستان فسا نیز با ۶۱۹ نفر برگزار خواهد شد، اظهار کرد: آزمون مذکور در شیراز در ۱۱ حوزه امتحانی شامل پردیس بین‌الملل، دانشکده مهندسی شماره یک،دو و سه، دانشکده مهندسی شیمی نفت و گاز، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی، دانشکده حقوق و علوم سیاسی، دانشکده الهیات و معارف اسلامی، پردیس علوم، دانشکده اقتصاد، مدیریت و علوم اجتماعی  برگزار خواهد شد.

وی نتایج آزمون را  ۴۵ روز بعد(۶۰ روز کاری) از طریق سایت سنجش اعلام خواهد کرد و گفت: مرجع اصلی اعلام پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون کتبی سازمان سنجش است و مرجع قبولی نهایی پس از طی مراحل استعلام و تحقیقات و مصاحبه صلاحیت عمومی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران قوه قضائیه است.

رئیس مرکز وکلا قوه قضائیه فارس با اشاره به اینکه این آزمون سومین آزمونی است که بعد از تصویب قانون تسهیل برگزار می‌شود، افزود: در آزمون مذکور داوطلبان مطابق قانون تسهیل و بر اساس نمره حد نصاب کسب شده درآزمون قبول یا مردود می‌شوند.  

انتهای پیام



۱۱۴

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=89860

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.