• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
0
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی فارس؛

لزوم برخورد بازدارنده با تخلفات آشکار انتخاباتی

  • کد خبر : 89774
  • 09 اسفند 1402 - 18:38
لزوم برخورد بازدارنده با تخلفات آشکار انتخاباتی
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی فارس ضمن انتقاد از عملکرد ستاد انتخابات استان در عدم برخورد با تخلفات انتخاباتی فهرست‌های غیرقانونی گفت: انتظار می‌رفت شاهد فضای سالم‌تری به لحاظ تبلیغات انتخاباتی باشیم.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از روابط عمومی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان فارس، مجید فروردین رئیس شورا ظهر امروز ضمن انتقاد از عملکرد ستاد انتخابات استان فارس در عدم برخورد با تخلفات انتخاباتی فهرست‌های غیرقانونی گفت: رویکرد ستاد انتخابات استان و هیئت نظارت بر انتخابات در عدم برخورد بازدارنده با تخلفات آشکار انتخاباتی و فهرست‌های غیرقانونی، نافی وظایف قانونی و شرعی این ستاد و مسئولان آن است انتظار می‌رفت شاهد فضای سالم‌تری به لحاظ تبلیغات انتخاباتی باشیم.
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان فارس در ادامه تصریح کرد: نامزدهای شورای ائتلاف انقلاب اسلامی در استان فارس که نامشان در بسیاری از فهرست‌های جعلی انتشار یافته، طی نامه‌های رسمی به ستاد انتخابات استان عضویت در این فهرست‌ها را تکذیب کرده‌اند. ستاد انتخابات کشور نیز در بیانیه شانزدهم خود که امروز ۹ اسفند ماه انتشار یافته، بر لزوم رعایت ماده ۸ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی که بر لزوم قانونی بودن لیست‌ها و ائتلاف‌ها تصریح دارد، تاکید کرده است. با این حال، متاسفانه به دلیل عدم اقدام موثر از سوی مسئولین ذیربط، شاهد به هم ریختگی فضای تبلیغاتی و سیاسی در آستانه انتخابات سرنوشت ساز ۱۱ اسفند ماه در شهر شیراز هستیم.
فروردین در انتها افزود: امیدواریم مردم با مشارکت گسترده در انتخابات ۱۱ اسفند ماه، بار دیگر با انتخاب آگاهانه، آینده درخشان و امید آفرین کشور را تضمین نمایند.
لازم به ذکر است پیش از این فروردین رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان فارس طی نامه‌ای به معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس و رئیس ستاد انتخابات این استان نسبت به بروز تخلفات آشکار انتخاباتی و عدم جدیت در برخورد با این تخلفات اعتراض کرده بود.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=89774

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.