• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
0
مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری فارس؛

تجلیل از ۴٠ زن تاثیرگذار روستایی و عشایری استان فارس 

  • کد خبر : 88465
  • 29 بهمن 1402 - 15:04
تجلیل از ۴٠ زن تاثیرگذار روستایی و عشایری استان فارس 
دومین همایش تجلیل از زنان تاثیرگذار استان فارس امروز، ۲۹ بهمن‌ماه در سالن شهید امامی استانداری برگزار شد.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری فارس در این همایش با بیان اینکه دولت سیزدهم از ابتدای کار تاکنون، تلاش جدی برای معرفی الگوهای متنوع از زنان در عرصه‌های مختلف داشته است، گفت: در همین راستا سال گذشته در همین ماه بهمن از ۴۵ زن تاثیرگذار تجلیل کردیم و امسال هم سعی کردیم برش‌هایی از  تاثیرگذاری زنان در جامعه را مورد توجه قرار دهیم.

زهرا یقطین با تصریح اینکه در این همایش از زنان زحمتکش دلسوز، مخلص و پاک عشایری و روستایی تجلیل خواهد شد که تنها بخشی از دریای بیکران زنان شایسته این دیار هستند، گفت: در شرایطی که عده‌ای دارند تلاش می‌کنند که تصویری غلط و دروغ از زن مسلمان را به نمایش بگذارند، این تلاش ما برای نشان دادن زن توانمند، می‌تواند مورد توجه قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه زنان همیشه اولین اجابت‌کنندگان دعوت برای ایستادگی در میدان‌های مختلف جهاد و ایثار بوده‌اند، گفت: کارآمدی زنان ما در حوزه خانواده، امروز قابل ارائه در جوامع بین المللی است. در عرصه‌های سواد آموزی، سلامت، ورزش، هنر، ادبیات، ایثار و رشادت، قطعا امروز زنان هم خودشان در وضعیت بسیار بهتر و مطلوب‌تری نسبت به قبل از انقلاب قرار گرفته‌اند و هم خدمت رسانی ویژه‌ای با علم و دانش و تدبیرشان برای درست کردن جامعه سالم ارائه میدهند و این‌ها همه به برکت انقلاب اسلامی و نگاه دقیق امامین انقلاب، نسبت به جایگاه زن و ظرفیت‌های فراهم شده برای رشد زنان است.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری فارس در پایان گفت: ما زنان که همیشه در عرصه‌های مختلف مشارکت داشته و پیشگام بوده‌ایم، قطعا در انتخابات هم با حضور گسترده و انتخاب صحیح و اصلح، افتخار آفرینی خواهیم کرد.

به گزارش سحاب پرس، در ادامه این مراسم نمایش معرفی رسومات زنان عشایر اجرا و در پایان از ۴٠ زن تاثیرگذار روستایی و عشایری استان فارس تجلیل شد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=88465

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.