• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
3
مدیرکل دیوان محاسبات فارس؛

انتخابات و راهپیمایی ۲۲ بهمن؛ عرصه نمایش اقتدار ملت ایران

  • کد خبر : 88017
  • 22 بهمن 1402 - 16:44
انتخابات و راهپیمایی ۲۲ بهمن؛ عرصه نمایش اقتدار ملت ایران
مدیرکل دیوان محاسبات فارس، انتخابات و راهپیمایی ۲۲ بهمن را یکی از عرصه‌های حضور مقتدرانه، عزتمندانه و آگاهانه ملت ایران در برابر چشمان جهانیان دانست.

جواد قناعتی در حاشیه مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در شیراز در گفت‌وگو با خبرنگار سحاب پرس، ضمن تقدیر از حضور همیشگی مردم در صحنه‌های دفاع از انقلاب اسلامی گفت: ملت ایران همواره در عرصه‌ها و بزنگاه‌های مختلف نشان داده‌اند که پای کار نظام و انقلاب خود ایستاده‌اند و هیچ‌گاه اجازه نخواهند داد تا آرمان‌های امام(ره) و شهدا به دست فراموشی سپرده شود.

وی همین حضور مردم در صحنه‌ها را یکی از عوامل اصلی اقتدار امروز ایران دانست و افزود: اگر امروز ایران اسلامی یکی از قدرت‌هایی محسوب می‌شود که می‌تواند معادلات استکبار جهانی را برهم ریزد و دشمنان خود را انگشت به دهان نگهدارد، به دلیل داشتن رهبری مقتدر و حکیم و همچنین ملتی آگاه و بصیر است که در بزنگاه‌ها سره را از ناسره تشخیص داده و پشت سر ولی خود حرکت می‌کنند.

مدیرکل دیوان محاسبات فارس با بیان اینکه باید قدردان حضور مردم باشیم، گفت: وظیفه اصلی مسئولان خدمت صادقانه و جهادی و بی‌منت به مردمی است که این‌چنین پای انقلاب خود ایستاده‌اند. این ملت انصافاً شایسته بهترین خدمات هستند و باید با جان و دل شب و روز به آنان خدمت کرد.

قناعتی به در پیش رو بودن انتخابات در سال جاری نیز اشاره کرد و افزود: انتخابات هم مانند راهپیمایی ۲۲ بهمن، یکی از عرصه‌های حضور مقتدرانه و آگاهانه ملت ایران و نمایش این اقتدار و آگاهی خواهد بود و این ملت بار دیگر بصیرت و زیرکی خود را به جهانیان نشان خواهند داد.

وی بیان کرد: درست است که امروز کشورمان دچار یکسری مشکلات اقتصادی است و کسی منکر این مشکلات نیست اما همین حضور و هوشیاری مردم در صحنه‌های مختلف می‌تواند یاری‌رسان مسئولانی باشد که می‌خواهند صادقانه و جهادی به مردم خدمت کنند.

مدیرکل دیوان محاسبات فارس تأکید کرد: امروز هر کسی در هر کسوت و جایگاهی که قرار دارد باید این نکته را بداند که راه تداوم این انقلاب و حفظ حرمت خون شهدا و تداوم راه آنان با خدمت صادقانه و جهادی به مردم میسر می‌شود و هر کسی باید به سهم  و وسع خود در این عرصه کوشا باشد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=88017

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.