• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 23 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
1
منتخب مردم کازرون در مجلس؛

پاسخی محکم و عبرت‌آموز به اسرائیل غاصب داده شود

  • کد خبر : 92090
  • 15 فروردین 1403 - 18:55
پاسخی محکم و عبرت‌آموز به اسرائیل غاصب داده شود
منتخب کازرون در مجلس تاکید کرد که به دنبال حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق، باید به طور جدی و مقتدرانه، پاسخی محکم و عبرت‌آموز به اسراییل غاصب داده شود.

غلامرضا دهقان ناصرآبادی در گفت‌وگو با سحاب پرس، در واکنش به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق، گفت: رژیم کودک‌کش و منحوس صهیونیستی در سکوت کامل مجامع و سازمان‌های پرادعای بین‌المللی در تجاوزی آشکار به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه حمله کرد و تمامی قوانین و کنوانسیون‌های بین‌المللی را زیرپا گذاشت. جنایتی که باعث به شهادت رسیدن و زخمی شدن تعدادی از دیپلمات‌ها، سرداران، فرماندهان و مستشاران ایران اسلامی در سوریه شد.

وی اضافه کرد: وقاحت رژیم صهیونیستی به حدی رسیده که در جنایتی از حد گذشته، خاک جمهوری اسلامی ایران را مورد حمله وحشیانه خود قرار می‌دهد. ساختمانی که طبق تمامی قوانین بین‌المللی باید امن باشد از سوی اسراییل بمباران شده و سردار محمد حاجی رحیمی از مقامات ارشد نظامی کشورمان به همراه سردار محمدرضا زاهدی فرمانده ارشد نیروی قدس سپاه در سوریه و لبنان و همچنین فرزند رشید خطه کازرون و کوهچنار شهید مهندس محسن صداقت به همراه تعدادی از دیپلمات‌ها و همراهان‌شان در حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند.

منتخب مجلس دوازدهم بیان کرد: این‌بار دیگر سخن از حضور مستشاری ایران در سوریه نیست، حضور دیپلماتیک ایران در سوریه به چالش کشیده شده که ضروریست به طور جدی و مقتدرانه، پاسخی محکم و عبرت‌آموز به اسراییل غاصب داده شود.

وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند آنها را از این جنایت و امثال آن پشیمان خواهیم کرد، به حول و قوه‌ی الهی؛ ما نیز شهادت دیپلمات‌ها و مستشاران جمهوری اسلامی ایران در سوریه، این جنایت و نقص آشکار قوانین بین‌المللی که همزمان با سالروز شهادت مولای متقیان حضرت علی(ع) و در آستانه یوم‌الله روز قدس روی داد را به شدت محکوم می‌کنیم و خواستار پاسخی مناسب، جدی و محکم در زمان و مکانی مناسب از سوی سپاه مقتدر جمهوری اسلامی ایران به رژیم غاصب و سفاک صهیونیستی هستیم.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=92090

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.