• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
2

واگذاری فاز اول اسناد مالکیت به دامداران استان فارس

  • کد خبر : 87732
  • 21 بهمن 1402 - 19:50
واگذاری فاز اول اسناد مالکیت به دامداران استان فارس
همزمان با ایام دهه فجر، آیین واگذاری فاز اول اسناد مالکیت دامداری‌های سهامدار تعاونی‌های شیراز برگزار شد.

همزمان با ایام دهه فجر، آیین واگذاری فاز اول اسناد مالکیت دامداری‌های سهامدار تعاونی‌های شیراز با حضور رییس کل دادگستری، مدیرکل ثبت اسناد و املاک، مدیرکل مجتمع اقتصادی کمیته امداد امام خمینی(ره) جنوب کشور و مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)استان فارس امروز، ۲۱ بهمن در شیراز برگزار شد.

رئیس کل دادگستری استان فارس در این مراسم ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران گفت: با همت کمیته امداد امام خمینی(ره) و اداره‌کل ثبت اسناد و املاک معضل ۳۰ ساله اتحادیه دامداران استان از پیش پای ۳۶۵ دامدار تولید کننده گوشت قرمز جنوب کشور حل شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی با بیان اینکه این اتفاقات خوب از برکات نظام و مسئولین خدوم است، افزود: دامداران استان تا پیش از دریافت سند مالکیت زمین‌های خود نمی‌توانستند از تسهیلات استفاده کنند و این مهم باعث رونق تولید استان نیز می‌شود.

وی بیان کرد: به پاسداشت خدمتی که ادارات مربوطه انجام دادند و به شکرانه این مهم، دامدارانی که در این جلسه حضور داشتند هر کدام یک یتیم و ترجیحا سادات را تحت پوشش خود بگیرند تا ۳۶۵ یتیم از این کار خوب بهره‌مند شوند.

رئیس کل دادگستری استان در پایان سخنان خود از مردم فارس جهت شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه و انتخابات پیش رو دعوت کرد و گفت: حضور حداکثری مردم باعث اقتدار نظام ما می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس نیز در این مراسم ضمن تبریک ایام الله ۲۲ بهمن اضافه کرد: امروز شاهد واگذاری اسناد مالکیت اعضای تعاونی‌های شیراز هستیم که حاصل تلاش مجموعه امداد امام و اداره کل ثبت اسناد و املاک استان است.

مرتضی موصلی ادامه داد: مقرر است اسناد مالکیت ۳۶۵ دامدار در بازه زمانی کوتاه مدت، بخشی تا ۱۴ اسفند امسال و بخش دیگری تا ۳ ماه آینده تکمیل و به این عزیزان تقدیم شود.

به گزارش سحاب پرس، دامداران استان فارس در زمین‌هایی فعالیت می‌کردند که متعلق به مجتمع اقتصادی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس بود و هم‌اینک با همت دستگاه‌های اجرایی مربوطه این زمین‌ها دارای سند و به دامداران تقدیم شد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=87732

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.