• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
1
مدیرکل کمیته امداد فارس؛

افتتاح ۴۰۰ واحد مسکن برای نیازمندان فارس طی دهه فجر

  • کد خبر : 87404
  • 17 بهمن 1402 - 13:39
افتتاح ۴۰۰ واحد مسکن برای نیازمندان فارس طی دهه فجر
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)استان فارس گفت: در دهه مبارک فجر امسال ۴۰۰ واحد مسکن مددجویی به جامعه تحت حمایت این نهاد تقدیم می‌شود.

مرتضی موصلی امروز، ۱۷ بهمن ضمن تبریک چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، به پروژه‌های قابل افتتاح این نهاد در دهه مبارک فجر اشاره کرد و گفت: امسال در این ایام ۴۰۰ واحد مسکن مددجویی افتتاح و تحویل آنان داده می‌شود.

وی با بیان اینکه با اعتماد دولت و همراهی خوب نظام بانکی، امسال مبالغ ویژه‌ای برای اشتغالزایی جامعه هدف به این نهاد تخصیص یافته است،‌ افزود: در ایام‌الله فجر، ۲۰۰۰ طرح اشتغالزایی در مباحث مختلفی همچون کشاورزی، نیروگاه‌های کوچک مقیاس و … به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل کمیته امداد فارس به اهمیت سرپناه به عنوان یکی از مهم‌ترین نیازهای جامعه اشاره کرد و افزود: از دهه فجر سال گذشته تا دهه فجر سال جاری، تعداد ۱۶۸۵ واحد مسکن مددجویی با اعتباری بالغ بر یک‌هزار میلیارد ریال تقدیم خانواده‌های تحت حمایت این نهاد شده است.

وی با بیان اینکه در ایام مبارک پیش رو تعداد ۴۰۰ واحد مسکن آماده بهره‌برداری و افتتاح است، گفت: همچنین در سالروز تاسیس کمیته امداد یعنی ۱۴ اسفندماه نیز تعداد ۹۰۰ واحد دیگر با حضور رییس جمهور به جامعه هدف تقدیم می‌شود.

موصلی به همکاری و همراهی ۴۰۰ هزار نیکوکار با کمیته امداد فارس اشاره کرد و گفت: با همت خیرین در دهه فجر امسال تعداد ۱۰۰۰ سری جهیزیه به زوج های جوان تحت حمایت این نهاد اهداد م‌ شود.

مدیرکل کمیته امداد فارس در پایان با بیان اینکه یکی از جهت‌گیری‌های امداد امام، توسعه ارتباط با مردم است، افزود: در همین راستا این نهاد در کنار استاندار و نماینده ولی فقیه در استان در مناسبت‌های مختلف و به ویژه در این ایام مبارک میز خدمت‌های متعددی را برپا می‌کنیم. در ۱۰ ماهه امسال تعداد بیش از ۱۸۰۰ دیدار چهره به چهره با مردم عزیز استان صورت گرفته است و درخواست این افراد ثبت سیستم شده است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=87404

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.