• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
0

مسابقه کتابخوانی «قهرمان، سلیمانی» در فارس برگزار می‌شود

  • کد خبر : 86505
  • 03 بهمن 1402 - 18:42
مسابقه کتابخوانی «قهرمان، سلیمانی» در فارس برگزار می‌شود
مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «قهرمان، سلیمانی» به همت اداره کل کتابخانه های عمومی استان فارس برگزار می‌شود.

پویش کتابخوانی با موضوع قهرمان ملی با محوریت کتاب «قهرمان سلیمانی» روایت رهبر معظم انقلاب اسلامی از زندگی، مجاهدت‌ها و حادثه شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار خواهد شد.

این جشنواره از یکم بهمن ماه آغاز شده و مهلت ارسال آثار تا سی‌ام بهمن ۱۴۰۲ است. علاقه‌مندان در تمامی رده‌های سنی می‌توانند با سه روش «معرفی کتاب آزاد»، «خوانش کتاب» و «بخش ویژه» در این رویداد شرکت کنند. بیش از ۵۰۰ میلیون ریال جوایز نقدی و غیر نقدی ارزنده به شرکت کنندگان تعلق می‌گیرد.

در بخش «معرفی کتاب آزاد» علاقمندان باید کتابی را که از لحاظ موضوعی تناسب زیادی با یکی از بخش‌های کتاب «قهرمان؛ سلیمانی» دارد، در قالب فیلم، معرفی و فیلم را ارسال کنند. این کتاب می‌تواند داستان، تاریخ، دفاع مقدس، دین و یا سایر موضوعات باشد.

در بخش «خوانش کتاب» لازم است بخشی از کتاب قهرمان سلیمانی که از نظر شرکت کنندگان، جذاب‌ترین یا گیراترین قسمت کتاب است را خوانش کرده و فیلم آن را ارسال کنند. همچنین بخش ویژه شامل ارسال دلنوشته یا متن ادبی ( حداکثر ۳۰۰ کلمه) درباره شهدای حمله تروریستی گلزار شهدای کرمان است.

علاقه مندان به شرکت در مسابقه کتابخوانی «قهرمان، سلیمانی»، باید در سامانه مسابقات الکترونیک نهاد کتابخانه های عمومی کشور به نشانی www.samakpl.ir ثبت نام و فیلم (حداکثر ۳ دقیقه ای) و متن معرفی کتاب را در سامانه بارگذاری کنند.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس،، جشنواره کتابخوانی «قهرمان ملی» به همت اداره کل کتابخانه‌های عمومی فارس و آستان مقدس شاهچراغ(ع) با مشارکت استانداری فارس و دیگر دستگاه‌های استانی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=86505

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.