• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
2
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس؛

شتاب در اجرای طرح‌های زیرساختی منطقه ویژه اقتصادی کازرون

  • کد خبر : 86391
  • 02 بهمن 1402 - 17:17
شتاب در اجرای طرح‌های زیرساختی منطقه ویژه اقتصادی کازرون
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس بر لزوم تسریع در اجرای پروژه‌های زیرساختی منطقه ویژه اقتصادی کازرون تاکید کرد و این منطقه را بسترساز توسعه صنایع صادرات محور در غرب استان دانست.

سیدمسعود عظیمی در سفر به شهرستان کازرون که با هدف بازدید از پیشرفت اجرای پروژه‌های زیرساختی منطقه ویژه اقتصادی کازرون و بررسی مسائل، مشکلات و رفع موانع سرمایه‌گذاران برگزارشد، گفت: این منطقه ویژه اقتصادی با توجه به موقعیت جغرافیایی و برنامه عملیاتی برایی توسعه و تکمیل زیرساخت‌ها، چشم‌انداز مناسبی برای جذب سرمایه‌گذار و توسعه صادرات برخوردار است.

وی با اشاره به برنامه عملیاتی این شرکت با هدف آماده‌سازی زیرساخت‌های منطقه ویژه اقتصادی کازرون، گفت: در این منطقه ویژه اقتصادی زیرساخت‌های اصلی مانند آب، گاز و برق تامین شده است و پروژه‌های احداث، سردر ورودی، باسکول و ساختمان‌های اداری و گمرک نیز که جزو پروژه‌های اساسی و زیربنایی منطقه ویژه محسوب می‌شود، با اعتباری افزون بر ۲۲۰ میلیارد ریال در مرحله اجرا قرار دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با بیان اینکه مساحت اولیه اراضی منطقه ویژه اقتصادی کازرون ۷۳ هکتار است، گفت: با توجه به افق چشم‌انداز توسعه این منطقه ویژه اقتصادی، این مساحت کم پاسخگوی سرمایه‌گذاران نیست. به همین دلیل، اجرای طرح توسعه اراضی ضروری است.

او خواستار تعامل و هماهنگی بین دستگاه‌ها با هدف تسریع در اجرای طرح توسعه اراضی شد و اظهار کرد: در قالب طرح توسعه، امور مربوط به تملک ۱۱۰ هکتار زمین در حال پیگیری است.

به گزارش سحاب پرس به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی، در این برنامه که فریدون عباسی دوانی، نماینده مردم کازرون و کوه‌چنار در مجلس و فرماندار کازرون نیز در آن حضور داشتند، مسائل و مشکلات منطقه ویژه اقتصادی و صنعتگران بررسی شد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=86391

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.