• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 26 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
1
هیات ورزش های همگانی استان فارس

برگزاری جشنواره نشاط ، تندرستی و امید در شیراز

  • کد خبر : 86089
  • 26 دی 1402 - 19:20
برگزاری جشنواره نشاط ، تندرستی و امید در شیراز
نایب رئیس هیات ورزش های همگانی استان فارس:یکی از راه های توسعه فرهنگ ورزش در بین کارکنان دستگاه های اجرایی، برگزاري برنامه های مختلف ورزشی است و مسابقات ورزشی از جمله برنامه‌هایی است که باعث افزایش انگیزه براي شرکت در ورزش و کسب سلامتی می شود.

به گزارش سحاب پرس لیلا دولت آبادی نائب رئیس هیات ورزش های همگانی استان فارس از برگزاری جشنواره نشاط ، تندرستی و امید در حوزه ورزش همگانی، ویژه دستگاه هایی اجرایی شیراز خبر داد و گفت:  افزایش کارایی و اثربخشی منابع انسانی سازمان ها، امری است که نیازمند برخورداری آنان از سلامت جسمانی و روانی می باشد. از آنجا که اغلب کارکنان، ساعات زیاذی از وقت خود را در محیط کار صرف می کنند، فعالیت های جسمانی‌ و ورزشی، بخش عمده ای از یک زندگی فعال و سالم است. که می بایست برای آن برنامه ریزی نمود.
وی افزود : یکی از راه های توسعه فرهنگ ورزش در بین کارکنان دستگاه های اجرایی، برگزاری برنامه های مختلف ورزشی است و مسابقات ورزشی از جمله برنامه‌هایی است که باعث افزایش انگیزه برای شرکت در ورزش و کسب سلامتی می شود.
دولت آبادی گفت همایش بزرگ ورزش همگانی بانوان ویژه شاغلین استانداری با عنوان جشنواره نشاط تندرستی و امید  در سالن دستغیب ۲۰ دی ماه با حضور بیش از ۱۴ کمیته تحت پوشش برگزار گردید.

وی افزود : کمیته های پیشکسوتان، سالمندان، بازی و ورزش کودکان، دومینو، لیوان چینی، یوگا، روزانه، فریزبی، پرثوآ، کایت، استعداد یابی،طناب زنی، انجمن کورن هول و گروه ایروبیک جهت حضور فعال و صمیمانه در همایش ورزش های همگانی ویژه شاغلین خانم در دستگاه های اجرایی داشتند که قدردان زحمات همه مسئولین کمیته های متناظر هیات ورزش های همگانی خواهیم بود.
مسابقات داژبال شاغلین ادارات و دستگاه های اجرایی در دی ماه ۱۴۰۲  در مرودشت ۲۷ دی ماه در گراش و ۱و ۲ بهمن در شیراز برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=86089

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.