• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 26 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
2
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس؛

فعالیت ۱۸ گروه خط گرم برق در استان فارس

  • کد خبر : 84890
  • 16 دی 1402 - 17:38
فعالیت ۱۸ گروه خط گرم برق در استان فارس
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، از فعالیت ۱۸گروه خط گرم در استان به منظور تعمیرات شبکه فشار متوسط به روش خط گرم و افزایش رضایت‌مندی مشترکان خبر داد.

حمیدرضا کریمی‌فرد امروز، ۱۶ دی‌ماه عملیات خط گرم را روشی مطمئن و موثر در جهت کاهش خسارت‌های ناشی از اعمال خاموشی‌های بی‌برنامه و برنامه‌ریزی شده، افزایش ایمنی و افزایش سطح رضایت‌مندی مشترکان عنوان کرد و گفت: رویکرد تعمیرات به روش خط گرم، کاهش یا حذف خاموشی، تداوم نیرورسانی به صنایع، مراکز آموزشی و مصارف خانگی و تأمین برق مطمئن و پایدار و در نتیجه رضایت‌مندی مشترکان بوده که در این راستا گروه‌های خط گرم راه‌اندازی شده‌اند.

وی اظهار کرد: ضرورت ایجاد گروه‌های عملیات خط گرم از سال‌ها پیش در صنعت توزیع نیروی برق استان احساس می‌شد که خوشبختانه در سال‌های اخیر با توجه ویژه به این امر، توانسته‌ایم گام‌های ارزنده‌ای در این زمینه برداریم.

کریمی‌فرد، اعتبار هزینه شده در سال جاری برای اجرای خط گرم را بالغ بر ۲۲۲ میلیارد ریال اعلام و بیان کرد: این اعتبار در بخش‌های آموزش نیروی انسانی و تعمیرات شبکه هوایی هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، تعویض۳۰ دستگاه کات اوت فیوز، اصلاح ۴۵۰۵ جمپر، تعویض ۳۹۳۴ انواع مقره را از مهم‌ترین فعالیت انجام شده از ابتدای سال جاری تاکنون در حوزه تعمیرات توسط گروه‌های خط گرم عنوان کرد.

وی بیان کرد: در همین مدت، قریب به ۳۳۲۵۹ مورد عیب در شبکه ۲۰ کیلو ولت به روش گرم و بدون قطع برق در سطح استان رفع شد که منجر به صرفه جویی ۱۹۷۰۸ مگاوات انرژی و تداوم برق‌رسانی به کارخانه‌ها ، صنایع، مراکز آموزشی و عدم قطع برق مشترکان خانگی شده است.

کریمی‌فرد در بخش دیگری از سخنان خود از آغاز دوره آموزشی ویژه خط گرم جهت سیم‌بانان مدیریت‌های توزیع نیروی برق شهرستان‌ها در مدیریت توزیع نیروی برق شهرستان جهرم جهت پرورش و تربیت نیروی متخصص در این حوزه  از اول آذرماه خبر داد.

مدیرعامل شرکت  توزیع برق استان فارس افزود: بی تردید برگزاری چنین دوره‌های آموزشی می‌تواند در توانمندسازی و ارتقای سطح دانش و مهارت گروه‌های خط گرم و راه‌اندازی گروه‌های خط گرم جدید به منظور بهبود خدمت‌رسانی در شهرستان‌ها و در نهایت رضایت‌مندی مشترکان نقش مهمی داشته باشد.

وی ابراز امیدواری کرد: با ظرفیت ایجاد شده در حوزه عملیات خط گرم و با تاکید بر رعایت ۱۰۰ درصدی اصول ایمنی و HSE ، شاهد بهبود شاخص انرژی توزیع نشده و خدمت‌رسانی شایسته و با کیفیت به مردم استان باشیم.

انتهای پیام

منبع

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=84890

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.