• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
2
با حضور نماینده ولی فقیه در فارس؛

قرارگاه جهادی مدیریت دانشی نیروهای مسلح فارس برگزار شد

  • کد خبر : 83718
  • 30 آذر 1402 - 8:08
قرارگاه جهادی مدیریت دانشی نیروهای مسلح فارس برگزار شد
دیدار صمیمی مدیران ارشد دانشی و پژوهشی نیروهای مسلح نظامی و انتظامی استان فارس با حضرت آیت‌الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز برگزار شد.

به گزارش سحاب پرس، به مناسبت نکوداشت هفته پژوهش، قرارگاه جهادی مدیریت دانش نیروهای مسلح استان فارس با حضور حضرت آیت‌الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز و به میزبانی سپاه فجر استان فارس و معاونت دانش و پژوهش سپاه فجر برگزار شد.

حضرت آیت‌الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز در این نشست، با تاکید بر هم‌افزایی علمی و دانشی نیروهای نظامی و انتظامی در استان، وجود این قرارگاه دانشی را نقطه عطفی در سیر تحولی نیروهای مسلح در استان دانسته و خاطر نشان کرد: خدمات دانشی و پژوهشی نیروهای مسلح علاوه بر کارکردهای سازمانی و ساختاری و توجه به کارویژه‌های داخلی، بایستی با اولویت خدمت‌گزاری و مساله یابی در سطح اجتماع و تحولات اقتصادی و اجتماعی به کمک مردم بیاید.
وی هم‌چنین بر لزوم توجه به کارخواست‌ها و منویات مقام معظم رهبری مدظله‌العالی و انتظارات ایشان از طیف‌های مختلف سازمانی و نهادهای مختلف حاکمیتی تاکید داشته و افزود: قرارگاه جهادی مدیریت دانش می‌تواند با احصاء مطالبات مقام عظمای ولایت و نیازسنجی‌های دانشی و پژوهشی، در تدوین نظام مسائل استان و تبیین راه‌کارها و راهبردهای کلان مسائل استانی ثمربخش و سودمند باشد.
در این جلسه‌ی قرارگاهی، اعضاء و مدیران ارشد دانشی و پژوهشی، پژوهشگران و نخبگان علمی نیروهای مسلح مستقر در استان حضور داشتند.
در این نشست علمی و صمیمانه، نمایندگان نیروهای مسلح، هرکدام به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداخته و در انتهای جلسه از نخبگان و پژوهشگران برتر نیروهای مسلح استان فارس در حوزه‌های مختلف دانشی، پژوهشی، اندیشه‌ورزی، تجربه‌نگاری و تالیفات علمی، تقدیر به عمل آمد.
لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=83718

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.