• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 22 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
0

فراگیر شدن حمایت جهانی از قدس جان رژیم صهیونیستی را می‌گیرد

  • کد خبر : 92109
  • 16 فروردین 1403 - 15:41
فراگیر شدن حمایت جهانی از قدس جان رژیم صهیونیستی را می‌گیرد
سپاه فجر فارس به مناسبت روز جهانی قدس در بیانیه‌ای تأکید کرد که فراگیر شدن حمایت جهانی از قدس و مسلمانان غزه موجب می‌شود جان صهیونیسم جهانی از نفس بیفتد.

در آستانه فرا رسیدن روز جهانی قدس، سپاه فجر فارس بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

فَمَن اعتدَی عَلَیکم فَاعتَدُوا علیه بمثلِ ما اعتدی علیکم (بقره/۱۹۴)

امسال روز جهانی قدس با عملیات طوفان الاقصی توسط جوانان مومن فلسطینی و شکست ترمیم‌ناپذیر صهیونیست‌ها و صبر و مقاومت تاریخی مردم مظلوم غزه در برابر جنایت‌ها و ددمنشی‌های رژیم کودک‌کش فضای دیگری یافته است. از یک‌سو حس غرور مقاومت و پیروزی رزمندگان فلسطینی و از سوی دیگر حس غم نسل‌کشی مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه در سرزمین قبله اول مسلمانان جهان.

رژیمی که ماهیت و بقاء خود را در پی عملیات جهادی، مومنانه، هوشمندانه و تعیین‌کننده رزمندگان حرکت مقاومت فلسطین و مقاومت مثال‌زدنی و جانانه مقاومت در غزه بر باد رفته می‌بیند، اکنون که در میدان مبارزه نظامی و کارزار تبلیغاتی با همه جنایت‌ها و کشتارها و وحشی‌گری‌ها شکست مطلق خود را در شرایطی لمس می‌کند که هیچ یک از اهداف اعلانی آن سگ دست‌آموز آمریکا در این فاجعه نسل‌کشی اعم از آزادی اسیران صهیونیست و کوچ اجباری مردم مقاوم و صبور غزه و از بین بردن حرکت مقاومت محقق نشده است.

تنها دستاورد رژیم جعلی و غاضب در این موقعیت کارنامه سیاه جنایت و نسل‌کشی زنان و کودکان است. او که خود و حامیان خویش به ویژه آمریکای جنایت کار را افسرده و سرافکنده و خوار می‌بییند برای انحراف جهانیان و دستاوردسازی دروغین دست به جنایت دیگری در حمله تروریستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در خاک سوریه که به شهادت بهترین فرزندان ملت ایران و سربازان اسلام انجامید، دست زد که تا شاید معترضین به خود در شکست تاریخی محض و چند ماهه از جبهه مقاومت از یمن تا عراق و لبنان و فلسطین را آرام سازد، غافل از آنکه این اقدام جنایت‌آمیز که بر خلاف تمام قواعد حقوقی و بین المللی صورت گرفت این رژیم تروریست را در باتلاق دیگری فرو خواهد برد و به تعبیر رهبر معظم انقلاب پاسخ پشیمان‌کننده‌ای دریافت خواهد کرد.

آنچه اکنون قابل دیدن است پیروزی رزمندگان جبهه مقاومت در نبرد با رژیم غاصب و حامیان آن و بیداری ملت‌های آزاده جهان در حمایت از مردم مظلوم غزه و تند شدن روند اضمحلال رژیم جعلی و افول آمریکای جنایتکار به‌عنوان تامین‌کننده اصلی بمب‌های فسفری بر سر زنان و کودکان است.

آن چیزی که بیشتر جان صهیونیسم جهانی را از نفس می‌اندازد فراگیر شدن حمایت جهانی از قدس و مسلمانان غزه در حوزه افکار عمومی ملت‌های آزاد در سراسر دنیا و بین‌المللی شدن روز قدس است. آنچه که قطعی است، اضمحلال صهیونیسم و زوال و انحلال رژیم جعلی و کودک کش اسرائیل و نماز خواندن جوانان در بیت‌المقدس و فروپاشی نظم باطل جهانی است. ان‌شاءالله

سپاه فجر استان فارس  ضمن محکوم کردن جنایت‌های رژیم کودک‌کش صهیونیستی، از مردمان قهرمان‌پرور و سرزمین ۱۵ هزار لاله به خون خفته استان فارس برای خروش در روز جهانی و بین‌المللی قدس دعوت به‌عمل می‌آورد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=92109

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.