• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
0
در مسابقات استانی مناظره دانشجویان ایران؛

اسامی تیم‌های برگزیده مسابقات اعلام شد/ موسسه آموزش عالی زند شیراز سوم شد

  • کد خبر : 82289
  • 21 آذر 1402 - 7:37
اسامی تیم‌های برگزیده مسابقات اعلام شد/ موسسه آموزش عالی زند شیراز سوم شد

به گزارش سحاب پرس، این مسابقات به‌ همت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی فارس و با همکاری دانشگاه شیراز برگزار شد که تیم‌های دانشجویی ۷ دانشگاه استان در آن شرکت کردند. مسابقات مذکور از ۶ آذرماه جاری به‌مدت ۶ روز در محل تالار فجر دانشگاه شیراز برگزار شد که در نهایت ۲ تیم برگزیده از این استان […]

به گزارش سحاب پرس، این مسابقات به‌ همت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی فارس و با همکاری دانشگاه شیراز برگزار شد که تیم‌های دانشجویی ۷ دانشگاه استان در آن شرکت کردند.

مسابقات مذکور از ۶ آذرماه جاری به‌مدت ۶ روز در محل تالار فجر دانشگاه شیراز برگزار شد که در نهایت ۲ تیم برگزیده از این استان به مرحله کشوری مسابقات مناظره ملی دانشجویان ایران که در اردیبهشت سال آینده برگزار خواهد شد، راه پیدا کردند.

امیرحسین استقلال، رئیس جهاددانشگاهی فارس در مراسم اختتامیه مسابقات مذکور، شیراز را شهر سخن و گفت‌وگو و ادب برشمرد و گفت: در این مرحله از مسابقات ۳۵ تیم دانشجویی از دانشگاه‌های استان فارس شرکت کردند که به لحاظ تعداد تیم‌های شرکت‌کننده جزو یکی دو استان اول کشور هستیم.

وی با بیان اینکه به دلیل جایگاه استان فارس، دو سهمیه کشوری در مسابقات کشوری مناظره دانشجویان داریم، گفت: بحمد الهی مسابقات مناظره دانشجویان به شکل قابل قبولی در استان فارس برگزار شد و شاهد استقبال دانشجویان ۷ دانشگاه استان از این مسابقات بودیم.

امیررضا خرمدل، مدیر اجرایی سازمان دانشجویان معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی فارس نیز در این مراسم گفت: هر ساله این مسابقات در سه مرحله استانی، منطقه‌ای و کشوری برگزار می‌شد اما امسال برای نخستین بار این مسابقات در دو مرحله استانی و کشوری برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی مسابقات مناظره ملی دانشجویان فارس، از راه‌یابی دو تیم پندار از دانشگاه‌های علوم پزشکی شیراز، آزاد اسلامی، فرهنگیان و پیام‌نور و تیم رویش از دانشگاه شیراز به مرحله کشوری این دوره از مسابقات خبر داد و گفت: مرحله کشوری این مسابقات در اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۳ با حضور برگزیدگان استان‌های مختلف برگزار خواهد شد.

خرمدل حضور ۳۵ تیم در این دوره از مسابقات را رکورد جدیدی برای استان برشمرد و گفت: ۱۴۰ نفر از دانشجویان در این مرحله از مسابقات از استان فارس شرکت کردند.

در ادامه این مراسم اسامی تیم‌های برگزیده مسابقات به شرح ذیل اعلام شد.

رتبه اول، تیم پندار با حضور محمدجواد اتابکی، زهرا نوروزی، محمدمهدی یزدانی و مینا شیبانی

رتبه دوم، تیم رویش با حضور محمدحسن کمالی سروستانی، علی قاسمی‌نژاد، امیررضا منعمی و زهرا مرادی علمدارلو

رتبه سوم، تیم جیوگی از موسسه آموزش عالی زند شیراز  با حضور سیدعباس حسینی، امیرحسین محمدی، عاطفه عباس‌پور و فرانک اقتداری

تیم اخلاق، تیم آرزم از دانشگاه فرهنگیان شیراز با حضور ابراهیم محمدی، محمدعلی سلیمان‌پور، امیرعباس ملائی و محمدجواد موسی‌پور

یادآور می‌شود، پایان‌بخش این مراسم تجلیل از برگزیدگان این مرحله از مسابقات با حضور رئیس جهاددانشگاهی فارس بود.

رئیس موسسه آموزش عالی زند شیراز نیز از نقش آفرینی دانشجویان در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی تشکر کرد.

سید ابراهیم حسینی دانشجویان را قشر جوان، باهوش و بااستعدادی خواند که پرنشاط و دارای انگیزه بالا، آرمان خواه و عدالت خواهند.

وی فضای جنبش دانشجویی در دهه اخیر را فضای مطالبه گری واقع بینانه دانست که در آن عقلانیت بر شور و احساسات غلبه دارد و ادامه داد: از نشانه های مطالبه گری واقع بینانه رواج منطق گفتگو درباره چالش های اساسی جامعه است که دانشجویان سعی می کنند در کنار انتقادات ایده هایی نیز برای حل مشکلات ارائه دهند.

رئیس موسسه آموزش عالی زند شیراز در ادامه به بسترهای موجود در دانشگاه برای فعالیت های دانشجویی اشاره کرد و گفت: به تناسب علاقه دانشجویان، انجمن های علمی، کانون های فرهنگی، تشکل های سیاسی، شورای صنفی، نشریات، گروه های ورزشی محلی برای فعالیت های دانشجویان است.

حسینی در ادامه ضمن آرزوی موفقیت و سلامتی برای تمامی دانشجویان سراسر کشور خصوصا دانشجویان زند، از خداوند متعال سلامتی و پیشرفت و سربلندی کشور عزیزمان را خواستار شد.

انتهای پیام/ فریماه فرهمندزاده

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=82289

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.