• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 23 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
2
مدیر کل آموزش و پرورش فارس؛

احداث سالن ورزش زورخانه‌ای دانش‌آموزی فارس عملیاتی شود

  • کد خبر : 81296
  • 12 آذر 1402 - 23:44
احداث سالن ورزش زورخانه‌ای دانش‌آموزی فارس عملیاتی شود
مدیر کل آموزش و پرورش فارس با تأکید بر ضرورت تقویت فضاهای ورزشی گفت: احداث ساختمان خوابگاه ویژه دهکده ورزش دانش‌آموزی و سالن ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در اسرع وقت آغاز و عملیاتی شود.

محمدخلیل عسکری امروز، ۱۲ آذرماه در جلسه شورای ورزش استان فارس اظهار کرد: جامعه هدف طرح‌های ورزشی دانش‌آموزان و فرهنگیان هستند لذا در اجرای طرح‌ها و برنامه ابتدا باید اهداف برنامه‌ها در خود ما تجلی یابد تا در مخاطب نیز موثر واقع شود.

مدیر کل آموزش و پرورش فارس افزود: مسئولیت ما در برابر جسم، روح و فکر دانش‌آموز سنگین است لذا اگر برنامه‌های ما با اکسیر معنویت و اخلاق همراه شود، دارای برکات خواهد بود.

وی با بیان اینکه در راستای تکریم شهدای ورزشکار آمار و ارقام ایشان احصا و برنامه‌های ورزشی را با یاد آن‌ها برگزار کرد، افزود: احداث ساختمان خوابگاه ویژه دهکده ورزش دانش‌آموزی و سالن ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در اسرع وقت آغاز و عملیاتی شود.

مدیر کل آموزش و پرورش فارس بیان کرد: تفاهم‌نامه همکاری بین معاونین تربیت بدنی و سلامت و آموزش متوسطه اداره‌کل انعقاد تا در ذیل آن، تدوین نقش عملیاتی برای اجرایی کردن پروژه «فارس به عنوان کریدور علمی ایران و جهان» انجام شود.

وی ادامه داد: بهره‌مندی از ظرفیت طرح شهید طوقانی در تقویت ورزش صبحگاهی در دستور کار قرار گیرد بنابراین زیرساخت‌های اجرایی این طرح با تأمین تجهیزات مورد نیاز اجرای ضرب آهنگ ورزش زورخانه‌ای فراهم شود.

عسکری با بیان اینکه فضاهای مشمول مولدسازی احصا و بر اساس ظرفیت‌های موجود  اقدامات بعدی صورت گیرد، گفت: با رویکرد قرارگاهی طرح آمایش فضا و تجهیزات انجام شود لذا در همین راستا جلسه مشترک بین شورای معاونان اداره‌کل آموزش و پرورش و شورای معاونان اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان فارس برگزار خواهد شد.

رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیت‌های اداره‌کل آموزش و پرورش فارس نیز در این نشست اظهار کرد: اخیرأ ارزیابی از صدرصد مدارس شهرستان زرقان توسط کمیته نظارت و ارزیابی معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره‌کل آموزش و پرورش فارس، صورت گرفته است.

ابوذر زید آبادی افزود: در راستای افزایش بهره‌وری و ارتقای سلامت پرسنل حوزه ستادی، برنامه زمان‌بندی استفاده از فضاهای ورزشی تدوین و کارت‌های مربوطه صادر و در اختیار متقاضیان قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: اجرای ورزش صبحگاهی ویژه کارکنان اداره‌کل در دستور کار قرار می‌گیرد. همچنین اتاق پزشک نیز در اداره‌ کل راه‌اندازی خواهد شد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=81296

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.