• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
1
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس؛

ضرورت رفع مشکل برق شهرک‌های صنعتی اقلید

  • کد خبر : 81282
  • 12 آذر 1402 - 18:37
ضرورت رفع مشکل برق شهرک‌های صنعتی اقلید
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس بر رفع مشکلات تأمین برق شهرک‌های صنعتی اقلید تاکید کرد و گفت: در زمینه تامین برق تعدادی از شهرک‌های صنعتی فارس در مصوبات دور دوم سفر ریاست جمهوری موارد مهمی به تصویب رسیده است که تأمین برق شهرک‌های صنعتی اقلید نیز با این مصوبه انجام خواهد شد.

سیدمصطفی هاشمی امروز، ۱۲ آذرماه در جلسه بررسی مشکلات شهرک‌های صنعتی اقلید که با حضور نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، گفت:  بر اساس قانون تأمین برق تا ورودی شهرک‌های صنعتی بر عهده وزارت نیرو و شرکت توانیر است.

وی تصریح کرد: در مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور وزارت نیرو مکلف به تأمین برق شهرک‌های صنعتی شده است که با اجرای این مصوبات تحول مناسبی در زمینه تأمین برق شهرک‌های صنعتی ایجاد می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با بیان اینکه شهرک‌های صنعتی اقلید ۲، خنجشت، سده و تیمارجان در شهرستان اقلید با مشکل تامین برق روبه‌رو است، اظهار امیدواری کرد: گام‌های موثری در زمینه تأمین برق این شهرک‌ها برداشته شود.

هاشمی با تصریح اینکه شهرستان اقلید با دارابودن ۶ شهرک صنعتی دولتی و یک شهرک صنعتی غیر دولتی دارای بیشترین تعداد شهرک صنعتی در بین شهرستان‌های استان فارس است، گفت: در این شهرستان هم‌اکنون، شهرک‌های صنعتی اقلید ۱ و ۲ و نواحی صنعتی تیمارجان، خنجشت، حسن‌آباد، سده و نیز شهرک صنعتی غیر دولتی محبت گستر راه‌اندازی شده است. شهرک‌های صنعتی اقلید بستر مناسبی برای ایجاد اشتغال و رونق تولید فراهم کرده‌اند و سرمایه‌گذاران از این ظرفیت ایجاد شده می‌توانند در راستای توسعه صنعتی شهرستان استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با بیان اینکه با توجه به اینکه بخش زیادی از شهرک صنعتی اقلید یک نیز به متقاضیان واگذار و این شهرک جز شهرک‌های صنعتی تقاضا محور قرار دارد، گفت: اجرای عملیات زیرساختی در فاز دوم این شهرک صنعتی با هدف آماده‌سازی اراضی برای واگذاری به متقاضیان در برنامه قرارگرفته است.

به گزارش سحاب پرس به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی فارس، هاشمی همچنین از آمادگی برای واگذاری اراضی شهرک صنعتی اقلید ۲ به سرمایه‌گذار جهت اجرای طرح نیروگاه خورشیدی خبر داد و گفت: زاویه تابش نور در اقلید وضعیت مناسبی را برای سرمایه‌گذاری در این بخش فراهم کرده است و ما نیز برای حمایت از این طرح‌ها زمین را با شرایط ویژه و اقساط بلند مدت واگذار می‌کنیم.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=81282

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.