• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
0
معاون بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی شیراز؛

دفتر آموزش زبان فارسی در دانشکده پیراپزشکی شیراز افتتاح شد

  • کد خبر : 81276
  • 12 آذر 1402 - 18:03
دفتر آموزش زبان فارسی در دانشکده پیراپزشکی شیراز افتتاح شد
آیین گشایش دفتر آموزش زبان فارسی به غیر فارسی‌زبانان در دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز برگزار شد.

معاون بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی شیراز امروز، ۱۲ آذرماه در این مراسم با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی شیراز از سال ۱۳۹۳ طرح بین‌المللی‌سازی آموزش دانشگاه‌ را در دستور کار خود قرار داده است، گفت: آموزش زبان فارسی به دانشجویان بین‌الملل یکی از برنامه‌های جدی و مستمر در سال‌های گذشته بوده است و گشایش این دفتر، گامی ارزشمند در آماده‌سازی بهتر دانشجویان بین‌الملل برای ورود به عرصه آموزش‌های بالینی در مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز است.

سیدحسن سراج با قدردانی از تلاش مسئولان دانشکده پیراپزشکی، به ویژه رئیس دانشکده، معاون آموزشی دانشکده و اساتید بخش زبان و ادبیات فارسی، اقدامات انجام شده را در پیشرفت و بهبود اهداف آموزشی دانشگاه موثر خواند و ابراز امیدواری کرد که نتیجه این اقدام، افزایش درخشش دانشگاه علوم پزشکی شیراز در جامعه علمی و حوزه سلامت باشد.

همچنین در این مراسم، سرپرست گروه عمومی دانشکده پیراپزشکی اظهار کرد: این مرکز زیر مجموعه بخش ادبیات فارسی دانشگاه علوم پزشکی شیراز است که به طور رسمی فعالیت خود را آغاز می‌کند.

خسرو قاسمیان با اشاره به اینکه بخش ادبیات فارسی تاکنون به حدود ۳۰۰ دانشجوی بین‌الملل ارائه خدمت کرده است، افزود: این دفتر با بهره‌گیری از حضور اساتید برجسته در زمینه برنامه‌ریزی آموزش زبان فارسی به فراگیران و علاقه‌مندان، با برگزاری کلاس‌های حضوری، غیرحضوری و تهیه بسته‌های آموزشی فعالیت دارد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=81276

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.