• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
0

بوی نامطبوع در خیابان اتحاد شیراز از نشت گاز نیست

  • کد خبر : 81050
  • 09 آذر 1402 - 18:03
بوی نامطبوع در خیابان اتحاد شیراز از نشت گاز نیست
در پی انتشار اخباری در فضای مجازی مبنی بر استشمام بوی نامطبوعی شبیه به بوی گاز در بلوار اتحاد شیراز، مدیر روابط عمومی شرکت گاز فارس تأکید کرد: این بو ناشی از نشت گاز نیست.

طی یکی دو روز اخیر در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی شیراز، اخبار و مطالبی مبنی بر استشمام بوی نامطبوعی شبیه به بوی گاز در بلوار اتحاد شیراز که یکی از جنوبی‌ترین و کم برخوردارترین مناطق این کلان‌شهر است، منتشر شد.

افراد زیادی از ساکنان این منطقه از این بوی نامطبوع که به خصوص هنگام شب و موقع خواب به مشام می‌رسد و موجب ایجاد مشکلات زیادی به خصوص برای کودکان و بیماران تنفسی شده است، گلایه کرده و خواستار رسیدگی مسئولان به این مشکل شدند.

در همین رابطه خبرنگار سحاب پرس در ابتدای امر به سراغ شرکت گاز استان فارس رفت تا مشخص شود که آیا این بو نامطبوع ناشی از نشت گاز در این بلوار است یا خیر.

مدیر روابط عمومی شرکت گاز استان فارس در این رابطه به خبرنگار سحاب پرس گفت: در پی تماس امروز صبح شهروندان با سامانه ۱۹۴ امدادی شرکت گاز مبنی بر استشمام بوی نامطبوع شبیه به بوی گاز، کارشناسان این اداره به محل اعزام شدند.

محمود قهرمانی افزود: پس از پایش منطقه و بررسی خطوط انتقال گاز شهری مشخص شد که این بو ناشی از شبکه گازرسانی شهری نیست که این موضوع به مراجع بالاتر گزارش شده است.

وی در پایان سخنان خود تاکید کرد: خدمات‌دهی به مشترکان گاز طبیعی در استان همچنان بدون وقفه و مشکلی در حال انجام است.

پیگیری‌های خبرنگار سحاب پرس برای مشخص شدن علت این بوی نامطبوع و رفع آن به منظور حل مشکل مردم این منطقه کم برخوردار شیراز، همچنان ادامه خواهد داشت و به زودی اخبار تکمیلی که به سراغ سایر مسئولان مربوطه می‌رویم، منتشر خواهد شد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=81050

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.