• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
1

نهضت آموزش خانواده در فارس راه‌اندازی می‌شود

  • کد خبر : 80915
  • 07 آذر 1402 - 13:44
نهضت آموزش خانواده در فارس راه‌اندازی می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش فارس از راه‌اندازی نهضت آموزش خانواده در استان خبر داد و گفت: بر اساس سیاست‌های رهبر معظم انقلاب و راهکارهای سند تحول بنیادین، نظام جدید آموزش خانواده در استان تدوین خواهد شد. محمدخلیل عسکری امروز، ۷ آذرماه در نشست مشترک تخصصی کنترل و کاهش طلاق با مدیر کل بهزیستی استان فارس […]

مدیرکل آموزش و پرورش فارس از راه‌اندازی نهضت آموزش خانواده در استان خبر داد و گفت: بر اساس سیاست‌های رهبر معظم انقلاب و راهکارهای سند تحول بنیادین، نظام جدید آموزش خانواده در استان تدوین خواهد شد.

محمدخلیل عسکری امروز، ۷ آذرماه در نشست مشترک تخصصی کنترل و کاهش طلاق با مدیر کل بهزیستی استان فارس گفت: نظام بازنگری و اجرایی آموزش خانواده به‌زودی تشکیل می‌شود لذا در همین راستا اعضای شورای بازنگری و اجرایی آموزش خانواده در اسرع وقت تعیین و اولین جلسه آن برگزار می‌شود.

وی از راه‌اندازی نهضت آموزش خانواده در استان فارس خبر داد و افزود: بر اساس سیاست‌های رهبر معظم انقلاب و راهکارهای سند تحول بنیادین و همچنین نیازهای ملی و مذهبی خانواده‌ها، نظام جدید آموزش خانواده تدوین خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس بیان کرد: برای کنترل و پیشگیری از طلاق تفاهم‌نامه‌ای بین آموزش و پرورش و اداره‌کل بهزیستی انجام خواهد شد تا بر اساس سند همکاری، برنامه‌های ویژه این بخش را اجرایی کنیم.

عسکری اظهار کرد: توانمندسازی روحی و جسمی دانش‌آموزان در راستای تحقق ساحت‌های اخلاقی، اعتقادی و زیستی بدنی سند تحول از جمله مواردی است که باید پیوست تفاهم‌نامه بین دو اداره‌کل شود.

وی اضافه کرد: طراحی برنامه ملی همکاری مدرسه و خانواده در پیشگیری از طلاق و سایر آسیب‌های اجتماعی از جمله برنامه‌های پیوست تفاهم‌نامه همکاری بین دو اداره‌کل آموزش و پرورش و اداره‌کل بهزیستی استان است.

به گزارش سحاب پرس، بررسی علل طلاق در بین خانواده‌ها، راه‌های پیشگیری، مشخص شدن نواحی، مناطق و شهرستان‌های پرخطر در سطح استان و در اولویت اجرا قرار دادن برنامه‌های پیشگیرانه در این مناطق، اهمیت آموزش زوجین قبل از فرزندآوری، ارائه آموزش‌های به روز و تخصصی به والدین و …، از جمله مواردی بود که در این نشست مشترک مطرح شد.

انتهای پیام

منبع

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=80915

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.