• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
2

هرکس دغدغه رفع مشکل مردم دارد، بسیجی است

  • کد خبر : 80561
  • 05 آذر 1402 - 18:03
هرکس دغدغه رفع مشکل مردم دارد، بسیجی است
فرمانده سپاه کازرون با یادآوری منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص بسیج تأکید کرد: هرکس در هر لباس و یا مقامی که دغدغه رفع مشکلات مردم را داشته باشد و به مردم خدمت کند، بسیجی است.

حسین حیاتی امروز، ۵ آذرماه در یادواره شهدای شهرداری کازرون گفت: اولین بسیجی عالم امیرالمؤمنین (ع) است چرا که بر نفس خود غلبه و زندگی‌اش را فدای اسلام کرد و در طول تاریخ شخصیت‌های برجسته‌ این چنینی داشته و داریم.

وی با بیان اینکه هرکس در هر لباس و یا مقامی که دغدغه رفع مشکلات مردم را داشته باشد و به مردم خدمت کند، بسیجی است، افزود: انقلاب اسلامی با روحیه بسیجی، خودسازی، توکل بر خدا و با الگوی قرار دادن معصومین(ع) با پیروی از مقام معظم رهبری همچنان ادامه خواهد داشت.

فرمانده سپاه کازرون در ادامه سخنان خود با یادآوری اینکه به فرموده مقام معظم رهبری زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، گفت:‌ امروز دشمن در جنگ ترکیبی تلاش دارد، فرهنگ ولایت‌مداری و روحیه شهادت‌طلبی را از ملت ایران بگیرد در صورتی که این فرهنگ شهادت‌طلبی و ولایت‌مداری باعث سربلندی کشور شده است و ما باید هر روز به شهدا به عنوان الگوی درخشان نگاه کنیم و از آن‌ها درس بگیریم.

شهردار کازرون نیز در این مراسم گفت: هفته بسیج فرصت مغتنمی است تا تلاش‌ها و دستاورهای انقلاب را به مردم نشان دهیم. در واقع بسیج حاصل دسترنج  مردم ایران است که اوج آن پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵٧ و جنگ هشت سال دفاع مقدس بود.

رضا نوذری گفت: علی‌رغم همه تحریم‌ها و فشارهای رسانه‌ای، ایستادگی مردم در مقابل قدرت‌های استکبار باعث شده است ایران به یک کشور مستقل و قدرتمند در منطقه تبدیل شود و حتی می‌توان گفت در بیشتر حوزه‌های علمی و نظامی هم اکنون سرآمد هستیم که همه اینها نتیجه روحیه و تفکر بسیجی است.

وی با اشاره به اینکه تلاش‌ها و کوشش‌های انجام شده در ایران با کشورهای منطقه تفاوت دارد، افزود:  افتخار و پیشرفت کنونی کشور حاصل پیروی از ولایت فقیه و حرکت بر مبنای ایمان مردم ایران است و این ایمان در اقشار مردم باعث تنومند شدن شجره طیبه بسیج شده است.

شهردار کازرون ادامه داد: امروز ما مسئولین با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری وظیفه داریم که هرکس در حوزه کاری خودش امیدآفرینی کند و ما در مجموعه شهرداری و شورای شهر تلاش داریم با فعالیت‌های خود در همه نقاط شهر این امید را در مردم زنده نگه داریم.

در این مراسم امام جمعه شهر کازرون نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا ابراز امیدواری کرد: این یادواره‌ها با نصب المان شهدای انقلاب در محل شهادت و بزرگان و نیز زیباسازی مبلمان شهری توسعه پیدا کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد صباحی گفت: تنها راه رسیدن به خداوند از خود گذشتگی است و مقام شهدا در پیشگاه خداوند به این خاطر بالا است که از جان و مال و خانواده خود گذشتند.

به گزارش سحاب پرس، در پایان این مراسم از خانواده شهدای شهرداری کازرون تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=80561

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.