• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
0
محمدرضا جعفری

باغ جنت میزبان همایش پیاده روی خانوادگی هفته بسیج

  • کد خبر : 80432
  • 03 آذر 1402 - 13:19
باغ جنت میزبان همایش پیاده روی خانوادگی هفته بسیج
رئیس کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش های همگانی استان فارس گفت : ایجاد روحیه نشاط و امید آفرینی و تشویق به تحرک جسمانی جهت پیشگیری از بیماری ها و کنترل آسیب های اجتماعی بخشی از اثرات برگزاری همایش های پیاده روی خانوادگی در محلات شیراز است .

 

به گزارش سحاب پرس به نق از روابط عمومی هیات ورزش های همگانی استان فارس محمدرضا جعفری مدیر روابط عمومی و رئیس کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش های همگانی استان فارس در حاشیه این همایش پیاده روی خانوادگی گفت : برنامه های پیاده روی خانوادگی این هفته در باغ جنت شیراز در منطقه ۴ شهرداری شیراز به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز، شهرداری منطقه ۴ و مشارکت سپاه ناحیه ثارالله و کمیته های متناظر هیات ورزش های همگانی استان فارس برگزار شد .
وی افزود: برنامه های جمعی همگانی با پیوست های فرهنگی برگزار میگردد و کمیته ورزش روزانه ، کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی و کمیته روپایی، کمیته لیوان چینی و کمیته پیشکسوتان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای غزه و گرامیداشت هفته بسیج برای عموم برنامه های آموزشی اجرا کردند .

عضو هیئت رئیسه هیات ورزش های همگانی استان فارس در ادامه گفت : اجرای برنامه ورزشی و پیاده روی همراه با انجام ورزش های بانشاط برای عموم از جمله برنامه های پیاده روی هفته بسیج در باغ جنت شیراز بود .

در برپایی این برنامه روابط عمومی تربیت بدنی ناحیه سپاه ثارالله، سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز، رئیس اداره تربیت بدنی ، کار گروه ورزش همگانی هیات ورزش های همگانی استان فارس ، قهرمانان و بازیکنان اسبق رشته های مختلف ورزشی هم مهمان برنامه بودند و اجرای این برنامه به عهده کریمی مجری صدا و سیمای مرکز فارس بود و در این ویژه برنامه بیش از ۴۰ جایزه بین حاضرین قرعه کشی و اهدا شد .
وی افزود: ایجاد روحیه نشاط و امید آفرینی و تشویق به تحرک جسمانی جهت پیشگیری از بیماری ها و آسیب های اجتماعی بخشی از اثرات برگزاری همایش های پیاده روی خانوادگی در محلات شیراز است.
جعفری در پایان با تقدیر از عملکرد سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز در برپایی مستمر همایش های پیاده روی خانوادگی در شیراز گفت : اجرای برنامه های مستمر جمعی ، اداره تربیت بدنی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز موجب امید آفرینی و نشاط اجتماعی در نواحی یازده گانه شهرداری و مردم شیراز شده است .

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=80432

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.