• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
9
در دیدار فرمانده سپاه فجر با مدیر عامل شرکت برق فارس مطرح شد:

تاکید بر هم افزایی ظرفیت سازمان ها در راستای خدمت به مردم

  • کد خبر : 7972
  • 01 مهر 1399 - 19:07
تاکید بر هم افزایی ظرفیت سازمان ها در راستای خدمت به مردم
سردار بوعلی گفت: هم افزایی و تعامل بسیج و سپاه با ارگان ها و سازمان ها و کمک به مسئولین و دولت با تعامل خیرخواهانه دنبال می گردد.

به گزارش روابط عمومی سپاه فجر، سردار یداله بوعلی فرمانده سپاه فجر استان فارس در دیدار با مدیر عامل شرکت برق فارس با تاکید بر اینکه برای بهینه شدن امور همه سازمان ها نیاز به تعامل و هم افزایی دارند، گفت: هم افزایی بین دستگاهی جهت رفع مشکلات مردم و شتاب بخشی به خدمات است بنابراین هماهنگ و همگام بودن دستگاه ها و سازمان ها و ایجاد تعامل و هم افزایی یک ضرورت انکار ناپذیر است .
وی با اشاره به اینکه سپاه دارای تجارب ارزنده در خدمت به مردم به ویژه در مناطق محروم و کم برخوردار است، گفت: سپاه نقش تسهیل کننده امور در ارتباطات بین دستگاهی دارد و ظرفیت بسیج و سپاه هر کجا به کار گرفته شده قطعا تاثیر فعالیت های عمرانی و اثری که در توسعه و محرومیت زدایی داشته است نیز دوچندان شده است.
فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه هم اکنون ۲۲ قشر تخصصی بسیج در استان فارس فعال هستند، گفت: شرکت برق منطقه ای استان فارس می تواند با بهره گیری از ظرفیت بسیج مهندسین از نقش تسیهل کننده بسیج در امور عمرانی و مهندسی بیشتر استفاده کند.
سردار بوعلی خاطرنشان کرد: هم افزایی و تعامل بسیج و سپاه با ارگان ها و سازمان ها و کمک به مسئولین و دولت با تعامل خیرخواهانه دنبال می گردد.
مدیر عامل برق منطقه ای فارس نیز فضای کنونی در استان فارس و در زیر مجموعه شرکت برق منطقه ای این استان را فضای کار و تلاش و از خودگذشتگی برای تامین و انتقال برق مطمئن و پایدار دانست و اظهار داشت: با همین روحیه کار و تلاش فرزندان متخصص این سرزمین در این شرکت توانستند به خوبی با مدیریت بار و تقسیم و توزیع انرژی در برهه های مختلف به رغم برخی از چالش های موجود روزهای اوج مصرف را مدیریت کنند و بدون داشتن قطع برق برنامه ریزی شده استان فارس را از این روزهای پر مصرف تابستانی عبور دهند.
مهندس غلامرضا نصیری خاطرنشان کرد: بدون تردید با بهره گیری از روحیه تعاملی سپاه و هم افزایی با نیروهای مردمی بسیج می توانیم در سال جهش تولید گام هایی محکم و استوار در راستای خدمت به مردم به ویژه در مناطق محروم و کم برخوردار برداریم .

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=7972

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.