• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 22 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
0

اجرای بیش از ۲۰ هزار عملیات تعمیرات پیشگیرانه شبکه برق در فارس

  • کد خبر : 79681
  • 27 آبان 1402 - 21:59
اجرای بیش از ۲۰ هزار عملیات تعمیرات پیشگیرانه شبکه برق در فارس
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، از اجرای عملیات تعمیرات پیشگیرانه شبکه فشار متوسط به روش خط گرم با رفع ۲۱۹۶۳ مورد عیب شناسایی شده در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

حمیدرضا کریمی‌فرد امروز، ۲۷ آبان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون با تلاش گروه‌های ویژه کار بر روی خطوط برق‌دار و در راستای استمرار خدمات رسانی مطلوب به شهروندان، تعداد ۲۱۹۶۳مورد عیب شناسایی شده در طول شبکه توزیع نیروی برق استان بر طرف شد که موجب صرفه جویی بالغ بر۱۸۴۹۹ کیلو وات انرژی شده است.

وی، کاهش تلفات انرژی، کاهش خاموشی‌های فشار ضعیف و فشار متوسط، تأمین برق مستمر و پایدار، کاهش زیان‌های اقتصادی ناشی از وقفه در تامین برق و افزایش سطح رضایت‌مندی مشترکان را از جمله مزایای تعمیرات به روش خط گرم برشمرد و بیان داشت: با تلاش‌های انجام شده از سال ۹۲ تعداد ۲۱ گروه خط گرم جهت انجام تعمیرات به روش خط گرم در شرکت توزیع نیروی برق استان تجهیز و فعال شده‌اند که امید است با تداوم تلاش‌ها برای سال‌های آینده نیز به موفقیت‌های بیشتری دست پیدا کنیم.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، اعتبار هزینه شده در سال ۱۴۰۲ برای انجام تعمیرات به روش خط گرم را بالغ بر ۳۶۰ میلیارد ریال اعلام و بیان کرد: این اعتبار در بخش‌های آموزش نیروی انسانی، خرید اجناس مورد نیاز شبکه و دستمزد تعمیرات گروه‌های خط گرم هزینه شده است.

کریمی‌فرد با بیان اینکه شرکت توزیع نیروی برق استان فارس یکی از توانمندترین شرکت‌ها در راه‌اندازی و استقرار گروه های خط گرم در کشور است، یادآورشد: هم‌اکنون۲۰ گروه خط گرم در شهرستان‌های استان فارس در حال فعالیت بوده و وجود پیمانکاران توانمند در اجرای خط گرم نیز سبب شده است تا در سطح استان، این عملیات از قابلیت اجرایی خوبی برخوردار باشد.

وی ابراز امیدواری کرد: با انجام عملیات‌های تعمیرات پیشگیرانه به روش خط گرم، تامین برق مطمئن و پایدار، رفاه و رضایت مشترکان در اقصی نقاط استان بیش از پیش فراهم شود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=79681

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.