• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
2

محیط بانان کازرون آموزش‌های امدادی را فراگرفتند

  • کد خبر : 78964
  • 22 آبان 1402 - 17:40
محیط بانان کازرون آموزش‌های امدادی را فراگرفتند
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کازرون از برگزاری دوره آموزش امداد و احیا و حضور محیط بانان در این دوره آموزشی خبر داد و گفت: جمشیدی رئیس اورژانس شهرستان با تدریس و حضور فعال در این دوره آموزش‌های لازم را به  محیط بانان داد و با همکاری اورژانس شهرستان کازرون این کارگاه برگزار شد.

آرمان بیرامی امروز، ۲۲ آبان در این زمینه گفت: همه باید کمک‌های اولیه را یاد بگیرند، فردی که ایست قلبی کرده است را می‌توان با کوچکترین مانور نجات داد و حداقل حیات بیمار را حفظ کرد تا اورژانس برسد.

وی تصریح کرد: بر اساس شواهد پزشکی، مرگ و میرهای ناشی از صدمات یا جراحات اولیه قبل از رسیدن به بیمارستان اجتناب‌ناپذیرند، اما تعداد قابل‌توجهی از جراحات می‌تواند منجر به مرگ نشود و با روش‌های ساده کمک‌های اولیه، مانع از آن شد. اهمیت کمک‌های اولیه در تصادفات جاده‌ای در این‌جا بیشتر به چشم می‌خورد.

بیرامی بیان کرد: امروزه دیگر فراگیری کمک‌های اولیه به واسطه رابطه نزدیکی که با جان انسان‌ها دارد، یک امر مهم و ضروری و به‌عنوان یک مهارت زندگی برای اعضای جامعه به حساب می‌آید؛ مهارتی که احساس مسئولیت را دوچندان و ارزش انسانی را در جامعه نمایان‌تر می‌سازد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست کازرون ادامه داد: چگونگی نهادینه‌کردن این مهارت خاص و حیاتی، به‌عنوان یک فرهنگ عمومی در میان جامعه و همچنین واکسینه‌کردن جامعه در مقابل حوادث، به‌ویژه حوادث انسان‌ساز، از طریق آموزش همگانی کمک‌های اولیه، سؤالاتی هستند که همواره ذهن اشخاص و تصمیم‌گیرندگان  را به خود مشغول کرده است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=78964

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.