• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
2
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مرودشت؛

ارتقای شاخص‌های محیط زیست در شهر سیدان مرودشت

  • کد خبر : 78708
  • 19 آبان 1402 - 20:04
ارتقای شاخص‌های محیط زیست در شهر سیدان مرودشت
در نشستی موضوع فاضلاب، مدیریت پسماند، تعیین تکیلف سگ‌های بلاصاحب بخش سیدان شهرستان مرودشت مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیماتی در خصوص ارتقای شاخص محیط زیستی این شهر اتخاذ شد.

به گزارش سحاب پرس، در نشستی که با حضور کارشناس حوزه منابع طبیعی و محیط زیست شهرستان سیدان، مشاور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مرودشت و شهردار این شهرستان در محل شهرداری سیدان برگزار شد، موضوع فاضلاب بخش سیدان، مدیریت پسماند بخش، تعیین تکلیف سگ‌های بلا صاحب در بخش سیدان با توجه به بازدید به عمل آمده از فاضلاب مورد ارزیابی و تصمیم‌گیری قرار گرفت.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مرودشت در این نشست با تقدیر از پیگیری و مساعدت نماینده مرودشت در مجلس شورای اسلامی برای ارتقای شاخص‌های محیط زیست در شهرستان گفت: امید است با هم‌اندیشی و استفاده از ظرفیت تمام ادارات مربوطه پیشنهادهای اجرایی کوتاه مدت و بلند مدت مطرح و به مرحله اجرا در آید تا این موضوع مرتفع شود.

یوسف حسنی تصریح کرد: شهرداری سیدان بر اساس مصوبات جلسه اقدامات اساسی در خصوص دفن بهداشتی پسماند به نحو اصولی با راهکارهای فنی ارائه شده انجام خواهد داد.

وی ادامه داد: وضعیت نابسامان سگ‌های بلا صاحب در بخش سیدان هم از دیگر موارد مطرح شده بود که بر اساس دستورالعمل موجود، دبیر ستادی شهرستان، شهردار مرکز هر شهرستان است و بدین منظور مقرر جلسه‌ای متعاقبا برگزار و این موضوع در کل شهرستان مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مرودشت اضافه کرد: از پیشنهادهای مطرح شده  اختصاص زمین موقت و استفاده از ظرفیت سایر ادارات از جمله شهرداری، شبکه بهداشت، دامپزشکی، منابع طبیعی، نیروی انتظامی، دادستانی و سازمان‌های مردم‌نهاد شهرستان برای تعیین تکلیف سگ‌های بلاصاحب و جلوگیری از افزایش جمعیت آن‌ها است.

وی با اشاره به همراهی و حمایت فرماندار و دادگستری شهرستان اظهار کرد: موضوعات مطرح شده میز خدمت در مصلای نماز جمعه بخش‌های کامفیروز جنوبی، سیدان و شهر مرودشت از طرف اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تاکنون به اجرا در آمده است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=78708

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.