• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1
مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های فارس؛

اجرای رویداد ایده‌پردازی دانشجویان در دانشگاه علوم پزشکی شیراز

  • کد خبر : 78248
  • 15 آبان 1402 - 18:03
اجرای رویداد ایده‌پردازی دانشجویان در دانشگاه علوم پزشکی شیراز
رویدادهای ایده پردازی ویژه دانشجویان نوورود در مرکز نوآوری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز برگزار شد.

به گزارش سحاب پرس به نقل از روابط عمومی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شیراز، حجت‌الاسلام والمسلمین حمید مقامی امروز، ۱۵ آبان گفت: مرکز نوآوری و شتابدهی حامیم نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، با رویکردی نو و خلاقانه به موضوعات مختلف و با ارتباط‌گیری با نسل جدید با اجرای رویداد ایده‌پردازی در طرح مهرواره رویش، فعالیت خود را آغاز کرد.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های فارس، یکی از اهداف این مرکز را توانمندسازی حلقه‌های میانی دانشجویان در دانشگاه دانست و افزود: این مرکز با اجرای برنامه‌های مختلف با رویکرد شناختی جدید و تقویت بنیان فکری حلقه‌های میانی و همچنین تغییر نگرش آن‌ها نسبت به نسل جدید، ایفای نقش می‌کنند.

وی با بیان اینکه مهرواره رویش به همت معاونت فرهنگی دانشگاه و با همکاری مجموعه نهاد رهبری و کانون‌ها و تشکل‌های دانشجویی برگزار شد، افزود: این طرح با هدف ایجاد انگیزه، نشاط و یادگیری کار گروهی و همچنین شناخت روحیات افراد در اردوگاه علوم پزشکی در شهرستان کوار در سه مرحله برای بیش از ۸۰۰ دانشجوی نو ورود به صورت مجزا طی یک هفته برگزار شد.

مقامی با تصریح اینکه رویدادهای ایده پردازی در طول سال تحصیلی، به صورت خلاقانه ادامه دارد، افزود: در این رویداد، دانشجویان از رشته‌های مختلف، به صورت گروهی و با حضور یک راهنما از روحانیون، مبلغین، کارشناسان فرهنگی مجموعه نهاد رهبری و یا فعالان دانشجویی، چالش‌هایی که در دانشگاه و یا خوابگاه با آن مواجه می‌شوند را مسئله‌یابی و راهکارهای جالبی را در قالب رسانه‌ای ارائه دادند و در نهایت داوری و گروه‌های برتر معرفی شدند.

وی با اشاره به اینکه این رویداد مورد استقبال دانشجویان نوورود قرار گرفت، بیان کرد: این دانشجویان با گفت‌وگو و انجام بازی‌های هدفمند، مهارت برقراری ارتباط و کارگروهی را در یک فضای مناسب آموزش دیدند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=78248

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.