• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
2
محمدرضا جعفری

همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در کنار آرامگاه شیخ اجل

  • کد خبر : 77898
  • 12 آبان 1402 - 12:50
همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در کنار آرامگاه شیخ اجل
روحیه نشاط و امید آفرینی و تشویق به تحرک جسمانی جهت پیشگیری از بیماری ها و آسیب های اجتماعی بخشی از اثرات برگزاری همایش های پیاده روی خانوادگی در محلات شیراز است.

 

به گزارش سحاب پرس به نقل از  روابط عمومی هیات ورزش های همگانی استان فارس محمدرضا جعفری رئیس کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش های همگانی استان فارس در حاشیه این همایش پیاده روی خانوادگی گفت : برنامه های پیاده روی خانوادگی این هفته در بوستان طاووسیه شیراز و در منطقه سه شهرداری شیراز به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز، شهرداری منطقه سه و مشارکت هیات ورزش های همگانی استان فارس برگزار شد .
وی افزود: برنامه های جمعی همگانی با پیوست های فرهنگی برگزار میگردد و کمیته ورزش روزانه ، کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی و کمیته روپایی، کمیته لیوان چینی و کمیته پیشکسوتان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای غزه برای عموم برنامه های آموزشی اجرا کردند .
عضو هیئت رئیسه هیات ورزش های همگانی استان فارس در ادامه گفت : اجرای برنامه ورزشی برای عموم و ایجاد نشاط اجتماعی با عث ایجاد روحیه نشاط و امید آفرینی در بین عموم مردم خواهد شد .
در این برنامه هاجری عضو شورای شیراز ، شهردار منطقه سه ، معاون سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز، رئیس اداره تربیت بدنی ، مسئول بسیج هنرمندان فارس، کار گروه ورزش همگانی و قهرمانان و بازیکنان اسبق رشته های مختلف ورزشی هم مهمان برنامه بودند و اجرای این برنامه به عهده کریمی مجری صدا و سیمای مرکز فارس بود و در بوستان طاووسیه واقع در بلوار سعدی برگزار شد و در این برنامه بیش از ۳۰ جایزه بین حاضرین قرعه کشی و اهدا شد .
وی افزود: ایجاد روحیه نشاط و امید آفرینی و تشویق به تحرک جسمانی جهت پیشگیری از بیماری ها و آسیب های اجتماعی بخشی از اثرات برگزاری همایش های پیاده روی خانوادگی در محلات شیراز است.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=77898

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.