• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 28 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
1
مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق فارس؛

تخفیف فروش انشعاب برق برای خانواده‌های دارای سه و چهار فرزند

  • کد خبر : 77583
  • 09 آبان 1402 - 19:07
تخفیف فروش انشعاب برق برای خانواده‌های دارای سه و چهار فرزند
مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، تخفیفات فروش انشعاب برق برای خانواده‌های دارای سه و چهار فرزند در سال ۱۴۰۲ را تشریح کرد.

به گزارش سحاب پرس، محمدرسول تحفه امروز، ۹ آبان با اعلام این خبر گفت: در راستای اجرای ماده ۵ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و اجرای سیاست‌های کلی این قانون، شرکت توزیع نیروی برق استان فارس خدماتی را هم برای مشترکان و هم برای پرسنل خود در نظر گرفته است.

وی بیان کرد: با توجه به الزام قانون برای مشترکان برق دارای سه فرزند زیر بیست سال، تخفیف ۵۰ درصدی و برای مشترکان دارای حداقل چهار فرزند زیر بیست سال تخفیف ۷۰ درصدی فروش انشعاب برق در نظر گرفته شده است.

تحفه ادامه داد: در هفت ماهه گذشته سال جاری ۲۰۳ مورد تخفیف خرید انشعاب برق با مبلغی بالغ بر ۲ میلیارد و دویست میلیون ریال به خانواده‌های دارای سه فرزند و ۶۷ مورد تخفیف خرید انشعاب برق با مبلغی بالغ بر یک میلیارد ریال به خانواده‌های دارای حداقل چهار فرزند تعلق گرفته است که در محدوده تحت پوشش شرکت توزیع نیروی برق استان فارس ۲۷۰ خانواده از تخفیفی به مبلغ ۳ میلیارد و دویست میلیون ریال بهره‌مند شده‌اند.

وی با بیان اینکه موضع فرزندآوری، علاوه بر اینکه در تعلیمات دینی مورد تاکید قرار گرفته، از نیازهای امروز جامعه اسلامی ما بوده و لازمه رشد و شکوفایی و پیشرفت میهن عزیز اسلامی است، ابراز امیدواری کرد: مجموعه اقدامات فوق منجر جلب رضایت مشترکان شده و به امر مهم فرزندآوری و ایجاد نسل جوان و شاداب کشور کمک کند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=77583

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.