• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
2

اجرای طرح «نشست صمیمی» مسئولان بهزیستی در فارس

  • کد خبر : 76609
  • 01 آبان 1402 - 18:15
اجرای طرح «نشست صمیمی» مسئولان بهزیستی در فارس
طرح ملی «نشست صمیمی» مسئولان بهزیستی با جامعه هدف با حضور شبکه‌ای از مسئولان درون و برون‌سازمانی در بخش دولتی و غیردولتی در محلات فارس اجرا می‌شود.

به گزارش سحاب پرس، عبدالرحمن سلیم حقیقی، دبیر اجرای طرح ملی «نشست صمیمی» در بهزیستی فارس امروز، اول آبان‌ماه گفت: این طرح ملی در استان فارس با هدف تحول و توانمندسازی محلات کم برخوردار در زمینه‌های اجتماعی، فرهنگی، آموزشی، ورزشی، درمانی در شیراز  روز سه‌شنبه، دوم آبان در محلات سعدی و شهرک بهار و در شهرستان مرودشت نیز روز چهارشنبه سوم آبان ماه با حضور مدیرکل دفتر مشاوره بهزیستی کشور به عنوان نماینده تام‌الاختیار سازمان بهزیستی، مدیرکل و معاونین بهزیستی فارس و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: طرح ملی نشست صمیمی در ۱۰۰ محله کم برخوردار کشور به‌منظور حضور میدانی، ارتباط مستقیم و چهره به چهره مسئولان بهزیستی با استقرار میز ارتباطات مردمی در این مناطق و پاسخگویی به نیاز مراجعان با رویکرد محله ‌محوری، حل‌ مسئله و ظرفیت‌سازی اجتماعی و خدمت‌رسانی در محلات کم برخوردار سراسرکشور اجرا می‌شود.

سلیم حقیقی یادآور شد: این طرح به عنوان یک طرح ابتکاری از سوی بهزیستی کشور با همکاری سایر نهادها و دستگاه‌های اجرایی کشور برای افزایش رضایت‌مندی مددجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی و سایر افراد نیازمند و رفع مشکلات آن اجرا می‌شود.

وی افزود: با اجرای این برنامه مسئولان ضمن حضور در محلات به مرتفع کردن چالش‌های جامعه هدف می‌پردازند و درخواست‌های ارائه شده نیز پس از خاتمه ملاقات هر فرد و در همان محل در سامانه جامع سازمان بهزیستی ثبت می‌شود و پیامک کد رهگیری درخواست برای مراجعین ارسال می‌شود.

سلیم حقیقی با اشاره به برپایی بیش از ۴۰۰ مورد میز ارتباطات مردمی با حضور مسئولان بهزیستی در سراسر استان فارس از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون، گفت: در میز ارتباطات مردمی بهزیستی در دور دوم سفرهای استانی ریاست جمهوری نیز درخواست‌های بیش از ۲هزار نفر از مراجعین بررسی شد و یک هزار و ۷۳۶ مورد  از درخواست‌های جامعه هدف بهزیستی فارس به مدت سه روز در سامانه سامد ثبت شد.

مشاور اجرایی مدیرکل بهزیستی فارس در پایان اظهار کرد: بهزیستی امیدوار است که در کنار دیگر دستگاه‌ها و در نشست‌های رودررو با مردم از آسیب‌های محلات کم‌برخوردار بکاهد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=76609

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.