• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
0
انجمن ورزش های همگانی نابینایان و کم بینایان استان فارس

روز موعود نزدیک است

  • کد خبر : 76259
  • 27 مهر 1402 - 8:58
روز موعود نزدیک است
امروز هرآنکس که در اینباره سکوت کند و خواستار محاکمه عاملان این جنایات نباشد، در واقع خود را حامی نسل‌کشی و هم‌تراز با درندگان قرار داده است

بیانیه انجمن ورزش های همگانی نابینایان و کم بینایان استان فارس  در محکومیت حوادث غزه

بسم رب الشهدا والصدیقین

محمدرضا جعفری رئیس انجمن ورزش های همگانی هیئت ورزش های نابینایان و کم بینایان استان فارس طی بیانیه ای حمله وحشیانیه رژیم صهیونیستی به بیمارستان «المعمدانی» را محکوم کرد.

با اتکا به سلاح ایمان، از هیچ اقدامی برای انتقام خون شهدای اخیر دریغ نکنید
أَتَىٰ أَمْرُ اللَّهِ فَلَا تَسْتَعْجِلُوهُ ۚ سُبْحَانَهُ وَتَعَالَىٰ عَمَّا یُشْرِکُونَ
سوره نحل – آیه ۱
از دیدن حوادث تاسف بار غزه جهان بر خود لرزید و ستون‌های انسانیت به رعشه درآمد. وقوع جنایت جنگی در تهاجم قاتلان صهیونی به بیمارستان المعمدانی در نوار غزه و کشتار بیش از هزار نفر از بیماران و زنان و کودکان بی‌گناه، آخرین میخ بر تابوت این وحوش غرب‌پرورده است که اکنون در ادنی‌ترین جایگاه در میان تمام موجودات زنده هستند.
دهه‌ها جهان از جنایات رژیم‌های فاشیستی و آپارتاید گفت و در غم رخدادی موهوم به نام هولوکاست گریست درحالیکه آنچه اکنون در غزه درحال وقوع جلوی چشم جهانیان است، چیزی فراتر از نسل‌کشی است و چنان دردناک است که حتی از سدهای پولادین سرکوب استکبار جهانی هم عبور کرده است و خروش جهانی حول آن شکل گرفته است.
امروز هرآنکس که در اینباره سکوت کند و خواستار محاکمه عاملان این جنایات نباشد، در واقع خود را حامی نسل‌کشی و هم‌تراز با درندگان قرار داده است و در این میان، ملت آزادی‌خواه ایران مانند گذشته و همانطور که در میدان فلسطین نشان داد، آماده حضور در جبهه‌های حق است.
«إِنَّ اللَّهَ یُدَافِعُ عَنِ الَّذِینَ آمَنُوا إِنَّ اللَّهَ لَا یُحِبُّ کُلَّ خَوَّانٍ کَفُور»[حج/ ۳۸]؛  خداوند از کسانی که ایمان آورده ‏اند، دفاع می‏ کند؛ خداوند هیچ خیانتکار کفران کننده ‏ای را دوست ندارد.
امام على(علیه السلام) خطاب به دو فرزند بزرگوارش امام حسن و حسین(علیهما السلام) فرمود: «کُونا لِظّالِمِ خَصْماً وَ لِلْمَظْلُومِ عَوْناً» (دشمن ظالم و یار و کمک کار مظلوم باشید) .
انجمن ورزش های همگانی نابینایان و کم بینایان، ضمن محکومیت این اقدام تروریستی به شدیدترین شکل ممکن، ضمن اعلام آمادگی خود برای حضور در جبهه حق در کنار از تمام جهان مقاومت می‌خواهد آنطور که سزاوار حیوانات تا دندان مسلح ساکن سرزمین‌های اشغالی و حامیان خونخوار آنها در سرتاسر جهان است، با اتکا به سلاح ایمانشان انتقام خون پاک شهدای اخیر را گرفته و از هیچ اقدامی در اینباره دریغ نکنند.
اکنون افکار عمومی جهانیان آماده مقابله با حیوانات درنده صهیونیست است و به یقین، روز موعود نزدیک است.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=76259

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.