• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
0

بیش از ۱۰ هزار نفر از فارس در آزمون استخدامی وزارت بهداشت شرکت می‌کنند

  • کد خبر : 76230
  • 26 مهر 1402 - 19:48
بیش از ۱۰ هزار نفر از فارس در آزمون استخدامی وزارت بهداشت شرکت می‌کنند
معاون آموزشی جهاددانشگاهی فارس از برگزاری آزمون استخدامی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به همت مرکز آزمون جهاددانشگاهی خبر داد و گفت: این آزمون در استان فارس با مشارکت ۱۰ هزار و ۷۲۳ نفر برگزار خواهد شد.

به گزارش سحاب پرس، سیامک کریمی امروز، ۲۶ مهرماه گفت: همزمان با سراسر کشور آزمون استخدامی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به‌همت مرکز آزمون جهاددانشگاهی برگزار خواهد شد.

وی افزود: این آزمون در استان فارس به‌همت معاونت آموزشی جهاددانشگاهی فارس و با حضور ۱۰ هزار و ۷۲۳ نفر برگزار می‌شود که از این تعداد ۷ هزار و ۹۰۵ نفر زن و ۲ هزار و ۸۱۸ نفر مرد هستند.

کریمی با بیان اینکه استان فارس به لحاظ تعداد شرکت‌کنندگان در این آزمون رتبه نخست کشور را داراست، زمان برگزاری آزمون مذکور را روز جمعه، ۲۸ مهرماه از ساعت ۹ تا ۱۱:۳۰ اعلام کرد.

معاون آموزشی جهاددانشگاهی فارس با تصریح اینکه این آزمون در ۱۳ حوزه در شیراز برگزار می‌شود، گفت: آزمون استخدامی وزارت بهداشت در دانشگاه شیراز، پردیس ارم، دانشکده مهندسی یک و دو، مهندس شیمی و گاز و دانشگاه صنعتی و مدارس علوم پزشکی شیراز برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این آزمون در ۸۵ عنوان شغلی اجرا می‌شود، اظهار کرد: کارت ورود به آزمون نیز از روز گذشته در سامانه مرکز آزمون جهاددانشگاهی به آدرس hrtc.ir قابل دسترسی خواهد بود.

کریمی در ادامه به برگزاری آزمون استخدامی اداره استاندارد و جذب معلمان مدارس استثنایی در شیراز اشاره کرد و گفت: این آزمون‌ها نیز به همت معاونت آموزشی جهاددانشگاهی فارس در تاریخ جمعه، ۲۱ مهرماه در مجتمع آموزشی علوم پزشکی شیراز برگزار شدند.

وی یادآور شد: در آزمون استخدامی استاندارد ۶۴ نفر زن و ۱۰۳ مرد و در آزمون استخدامی معلمان مدارس استثنایی هم ۱۳۸ نفر زن و ۳۵ نفر در شیراز شرکت کردند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=76230

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.