• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
10
مدیر دفتر درآمد شرکت آبفای شیراز؛

شناسایی ۵۱۱۰ فقره انشعاب غیرمجاز آب در شیراز

  • کد خبر : 7580
  • 16 شهریور 1399 - 20:09
شناسایی ۵۱۱۰ فقره انشعاب غیرمجاز آب در شیراز
مدیر دفتر درآمد شرکت آبفای شیراز گفت: از ابتدای امسال تاکنون، اکیپ‌های نظارت این شرکت حدود ۵۱۱۰ فقره انشعاب غیرمجاز آب و فاضلاب در شیراز شناسایی و جمع‌آوری شده است.

ساسان سلیمانی با بیان اینکه برخورد با متخلفان در زمینه انشعاب‌های غیرمجاز در راستای محقق شدن عدالت اجتماعی است، گفت: وجود انشعاب‌های غیرمجاز هزینه‌های جاری شرکت‌های آب و فاضلاب را افزایش می‌دهد.

او بیان کرد: انشعاب غیرمجاز در کنار خسارت‌های مالی، با هدر رفت حجم زیادی از آب شرب، ارائه خدمات مطلوب به مشترکین را با مشکلات جدی مواجه می‌کند.

سلیمانی افزود: کسانی که از طریق انشعابات غیرمجاز به شبکه وصل می‌شوند، علاوه بر نپرداختن هزینه خدمات و افزایش مصرف آب بدون درآمد، با تجاوز به حقوق دیگر مشترکان، شبکه را با اتصال غیر استاندارد در معرض خطر آلودگی قرار می‌دهند؛ به همین خاطر موضوع شناسایی انشعاب‌های غیرمجاز با حساسیت ویژه دنبال می‌شود.

او، از تداوم شناسایی انشعاب‌های غیرمجاز آب و تبدیل آن‌ها به انشعاب مجاز خبر داد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون حدود ۳۲۳۰ فقره انشعاب غیرمجاز آب در شیراز و شهر صدرا به مجاز تبدیل شده است.

سلیمانی اظهار کرد: بیشترین انشعاب‌های غیرمجاز موجود مربوط به شهرک‌های اقماری و نقاط حاشیه‌ای تازه الحاق شده به شیراز است.

او گفت: نبود زیرساخت مناسب، وجود انشعاب‌های غیرمجاز آب، نصب مستقیم پمپ بر روی شیر، شبکه معیوب و غیر استاندارد، هدر رفت بسیار زیاد آب و نبود مخزن ذخیره از مشکلات آب‌رسانی به روستا‌های تازه الحاق شده به شیراز است.

مدیر دفتر درآمد شرکت آبفای شیراز با بیان اینکه یکی از راهکار‌های کمک به رفع مشکل کم آبی، برخورد جدی با ایجاد کنندگان انشعاب‌های غیرمجاز است، از شهروندان در خواست کرد که در صورت مشاهده تخلف، موضوع را از طریق سامانه ۱۲۲ اطلاع‌رسانی کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=7580

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.