• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
1

احصای اولویت‌های پژوهشی حوزه سلامت فارس در سامانه «تعامل با جامعه»

  • کد خبر : 75639
  • 22 مهر 1402 - 23:24
احصای اولویت‌های پژوهشی حوزه سلامت فارس در سامانه «تعامل با جامعه»
مدیر توسعه و ارزیابی تحقیقات معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شیراز از راه‌اندازی سامانه «تعامل با جامعه» به منظور شناسایی و احصا اولویت‌های پژوهشی حوزه سلامت و ارتباط دو سویه با پژوهشگران خبر داد.

به گزارش سحاب پرس، حسین مولوی امروز، ۲۲ مهرماه در دومین نشست بررسی اولویت‌های پژوهشی حوزه سلامت استان فارس گفت: سامانه‌ای با عنوان «تعامل با جامعه» در معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه طراحی شده است که هم اولویت‌های پژوهشی دستگاه‌های اجرایی و هم مشخصات پژوهشگران دانشگاه در آن ثبت و قابل مشاهده می‌شود و امکان ارتباط دو سویه سازمان‌ها و پژوهشگران را برقرار می‌کند.

وی تصریح کرد: اولویت‌های پژوهشی دانشگاهی و سازمانی مرتبط با سلامت ارائه شده، با سنجه‌های مشخصی به صورت مقدماتی ارزیابی، امتیازدهی و در پایان تعدادی از آن‌ها برگزیده می‌شود.

مولوی با بیان این که اولویت‌های پژوهشی برگزیده شده، برای بررسی و تصمیم‌گیری نهایی، به کارگروه آموزش، پژوهش، فنآوری و نوآوری استان فارس ارجاع می‌شود، افزود: هم چنین اولویت‌های پژوهشی دستگاه‌های اجرایی، در صورت عدم تصویب نهایی در این کارگروه، با امضای تفاهم‌نامه پژوهشی میان دستگاه‌ها با دانشگاه علوم پزشکی شیراز، به صورت عناوین پژوهشی در معرض دید پژوهشگران دانشگاه قرار می‌گیرد تا در صورت علاقه‌مندی، آن‌ها را پیگیری کنند.

این عضو شورای مدیران معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شیراز بیان کرد: اعضای هیئت علمی و دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی این دانشگاه، ظرفیت قابل توجهی را برای اجرای پژوهش‌های مشترک با سایر دانشگاه‌ها و دستگاه‌های اجرایی فراهم می‌کند.

دومین نشست بررسی اولویت‌های پژوهشی حوزه سلامت استان فارس، با حضور نمایندگان دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی و دستگاه‌های اجرایی مرتبط با سلامت استان، برگزار شد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=75639

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.