• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
0

سمینار درمان ضایعات عروق مغز در شیراز آغاز شد

  • کد خبر : 74345
  • 11 مهر 1402 - 19:12
سمینار درمان ضایعات عروق مغز در شیراز آغاز شد
دومین سمینار درمان ضایعات عروق مغز با حضور جمعی از اندیشمندان و پژوهشگران و پزشکان این عرصه در شیراز آغاز شد.

به گزارش سحاب پرس، مدیر گروه جراحی مغز و اعصاب دانشگاه علوم پزشکی شیراز امروز، ۱۱ مهرماه در مراسم افتتاحیه دومین سمینار درمان ضایعات عروق مغز یاد اساتید این عرصه را گرامی داشت و گفت: گروه جراحی مغز و اعصاب دانشگاه علوم پزشکی شیراز دارای سابقه ۷۰ ساله بوده که در آن اساتیدی متبحری فعالیت داشته‌اند.

مجیدرضا فرخی با بیان اینکه اساتید این گروه با همدلی و همراهی برای توسعه و ارتقای جایگاه گروه خود تلاش می‌کنند، افزود: برگزاری چنین سمینارهایی موجب تبادلات علمی اساتید عرصه مغز و اعصاب خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه چنین برنامه‌هایی توسعه و ارتقای سطح علمی کشور را دربر دارد، در خصوص عملکرد این گروه آموزشی، تخت‌های فعال بیماران مغز و اعصاب در بیمارستان‌های نمازی، شهید دکتر چمران، حاج محمداسماعیل امتیاز و فوریت‌های جراحی شهید رجایی، فعالیت‌های آموزشی درمانی، تعداد اعضای هیئت علمی توضیحاتی ارایه داد.

رئیس دومین سمینار درمان ضایعات عروق مغز در شیراز نیز در این مراسم مشاهده را بهترین راه آموزش دانست و افزود: در کنار برگزاری این سمینار علمی، عمل جراحی ضایعه عروق مغز ۴ بیمار هم به صورت زنده پخش می‌شود.

عبدالکریم رحمانیان هدف از برگزاری این سمینار را دورهمی علمی اساتید، دستیاران و دانشجویان برای تبادل تجربیات عنوان کرد و گفت: اساتید و پیشکسوتان این عرصه سرمایه‌های ارزشمندی هستند و باید از تجربیات آنان برای ارتقای سطح علمی آموزشی استفاده کرد.

دبیر علمی دومین سمینار درمان ضایعات عروق مغز در شیراز هم در این مراسم گفت: این سمینار با حضور گروه‌های جراحی مغز و اعصاب، نورولوژی، بیهوشی و رادیولوژی، دستیاران و دانشجویان در بیمارستان نمازی شیراز در حال برگزاری است.

محمد جمالی بیمارستان نمازی شیراز را مرکز جراحی عروق مغز جنوب کشور عنوان کرد و  افزود: عمل‌های منحصر به فرد جراحی عروق مغز در این مرکز آموزشی درمانی انجام می‌شود.

وی با یادآوری اینکه بیماران استان‌های دیگر کشورمان برای عمل جراحی عروق مغز به بیمارستان نمازی شیراز مراجعه می‌کنند، گفت:‌ ۱۵ سخنران از اساتید مراکز مختلف کشور در دومین سمینار درمان ضایعات عروق مغز در شیراز حضور دارند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=74345

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.