• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 26 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
1
لیگ قهرمانان بدون مهاجم خارجی؟

صد و بیست ساعت حیاتی پرسپولیس در بازار

  • کد خبر : 72799
  • 16 شهریور 1402 - 16:24
صد و بیست ساعت حیاتی پرسپولیس در بازار
باشگاه پرسپولیس روزهای حساسی را برای جذب مهاجم مدنظر یحیی گل‌محمدی پیش رو دارد.

به گزارش سحاب پرس، پرسپولیس در حالی خود را برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا آماده می‌کند که این تیم به دنبال ثبت قرارداد آخرین بازیکن فهرست بزرگسالان است. کادرفنی این تیم بعد از گذشت چهار هفته و ناکامی شهاب زاهدی، کاملا متقاعد شده که یک مهاجم خارجی را به خدمت بگیرد و بررسی‌ها نیز در این باره ادامه دارد.

بر اساس گزارش‌ها باشگاه پرسپولیس بودجه ۵۵۰ تا ۶۰۰ هزار دلاری را برای مهاجم خارجی کنار گذاشته و این عددی است که محدودیت کادرفنی سرخپوشان برای خرید مهاجم را بیشتر کرده است. به این ترتیب آنها باید مهاجمی ارزانتر از یورگن لوکادیا را به خدمت بگیرند که باتوجه به پایان نقل و انتقالات، تنها شامل بازیکنان آزاد می‌شود.

اگرچه پرسپولیس محدودیتی برای زمان ثبت قرارداد ندارد اما عمده دلیل سرخپوشان برای خرید مهاجم خارجی، حضور او در لیگ قهرمانان آسیاست. پرسپولیس برای استفاده از مهاجم خارجی در لیگ قهرمانان تا ۷ روز پیش از اولین بازی مرحله گروهی، امکان ثبت قرارداد را خواهد داشت و پس از آن، دیگر نمی‌تواند این بازیکن را به لیست آسیایی در مرحله گروهی اضافه کند.

1921668
باشگاه پرسپولیس تا ۷ روز مانده به شروع مرحله گروهی، فرصت اصلاح فهرست خود را خواهد داشت.

بنابراین رضا درویش تا ۲۱ شهریور فرصت خواهد داشت تا مهاجم خارجی موردنظر یحیی گل‌محمدی را جذب کند و باید دید که در این فرصت ۵ روزه می‌تواند قرارداد بازیکن موردنظر را نهایی کند یا خیر.

شنیده‌ها حاکی از آن است که پس از انتقال مهاجم موردنظر برزیلی پرسپولیس به جی لیگ دو، این باشگاه همچنان یک گزینه معرفی‌شده از سوی یحیی گل‌محمدی را پیش رو دارد و کادرفنی سرخپوشان در حال بررسی سایر گزینه‌ها برای معرفی به این باشگاه است.

لیست آسیایی پرسپولیس نیز در روز بیست و یکم شهریور بسته خواهد شد و هیچ بازیکنی تا پایان مرحله گروهی به این لیست اضافه نمی‌شود. پرسپولیس ۱۸ بازیکن بزرگسال و ۱۱ بازیکن امید و جوانان را در فهرست دارد و می‌تواند تعداد مجموع نفرات را تا ۳۵ نفر افزایش دهد.

 

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=72799

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.