• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
0
با نفرات اصلی و احتمالا بدون شگفتی؛

ترکیب احتمالی ایران برای بازی با بلغارستان در پلودیف

  • کد خبر : 72795
  • 16 شهریور 1402 - 15:57
ترکیب احتمالی ایران برای بازی با بلغارستان در پلودیف
تیم ملی فوتبال ایران در اولین بازی دوستانه خود در فیفادی شهریور مقابل بلغارستان قرار خواهد گرفت.

به گزارش سحاب پرس، با نزدیک شدن زمان برگزاری مسابقات جام ملت‌های آسیا، تیم‌های آسیایی در تکاپوی محک زدن خود برای حضور قدرتمند در این رقابت‌ها هستند. عربستان در فیفادی قبلی در مسابقات دوستانه حضور نداشت، با انتخاب مانچینی کارش را آغاز می‌کند و سایر قطب‌های آسیایی مثل ژاپن، استرالیا، کره جنوبی و ایران نیز با انجام بازی‌های دوستانه، یک گام به شناختن ترکیب نهایی خود برای حضور در مسابقات جام ملت‌های آسیا در قطر نزدیک‌تر می‌شوند.

دیدار بلغارستان – ایران در شهر پلودیف در حالی در دستور کار مربیان فوتبال ایران قرار دارد که ایران برای انجام بازی تدارکاتی در این فیفادی با مسائل مختلفی مواجه بود و سرانجام از بین تیم‌های خارجی، بلغارستان را برای این مسابقه انتخاب کرد. بلغارستان، قدرت نزول کرده فوتبال اروپا است که زمانی ستاره‌های بزرگی را در دامن خود پرورش داده است؛ از هریستو استویچکوف بزرگ تا بازیکنان فوق‌العاده و تکرار نشدنی مثل کراسیمیر بالاکوف و بوریسلاو میخایلوف و دیمیتار برباتف.

تیم ملی امروز بلغارستان، وارث همان فوتبال است و احتمالا محکی جدی برای فوتبال ایران خواهد بود، چرا که بلغارها در تدارک نوسازی فوتبال ملی و بازگشت به شرایط مناسب برای حضور در جمع بزرگان فوتبال اروپا هستند؛ قافله‌ای که به شدت از آن عقب افتاده‌اند.

1921652
امیر قلعه‌نویی از دو مسابقه دوستانه قبلی خود مقابل روسیه و کنیا یک برد و یک مساوی به دست آورده است

اما ایران مقابل بلغارستان با کدام ترکیب؟

دستور کار ایران برای انجام این مسابقه بین چگونه خواهد بود؟ طبعا ایران با ترکیب اصلی (در غیاب دو مهره اصلی: سردار آزمون و حسین کنعانی‌) با نهایت قوا وارد میدان خواهد شد.

به نظر می‌رسد گلر ایران، علیرضا بیرانوند باشد و در خط دفاع ترکیب احسان حاج‌صفی (چپ)، شجاع خلیل‌زاده و مرتضی پورعلی‌گنجی (وسط)، رامین رضاییان (راست) به میدان بروند و احمد نوراللهی، سعید عزت‌اللهی و سامان قدوس (هافبک)، علیرضا جهانبخش و مهدی طارمی (وینگرها) و شهریار مغانلو (مهاجم) برای این مسابقه مورد استفاده قرار بگیرند.

* روزبه چشمی، وحید امیری و مهدی ترابی، نزدیک‌ترین بازیکنان به ترکیب اصلی هستند.

1921651
لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=72795

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.