• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
1
همزمان با هفته دولت؛

بهره‌برداری از خط و پست ۶۶ کیلوولت قیر۳ در استان فارس

  • کد خبر : 71838
  • 06 شهریور 1402 - 15:41
بهره‌برداری از خط و پست ۶۶ کیلوولت قیر۳ در استان فارس
همزمان با هفته دولت، پروژه خط و پست ۶۶ کیلوولت "قیر ۳" با هدف تامین انرژی برق پایدار و مطمئن، با حضور مسئولان استانی و محلی، افتتاح شد.

معاون برنامه ریزی شرکت برق منطقه‌ای فارس امروز دوشنبه ۶ شهریور در آیین بهره برداری از پروژه خط و پست ۶۶ کیلوولت قیر۳، گفت: هفته دولت فرصتی برای بیان خدمات دولت و مسئولان در عرصه‌های خدمت بی منت است ، خدماتی که بدون تردید به توسعه زیر ساخت‌های عمرانی و اقتصادی جامعه منجر می‌شود.

حبیب‌آگهی خاطرنشان کرد: طرح‌های آماده شده برای هفته دولت زمینه ساز کاهش افت ولتاژ و افزایش اطمینان و تامین برق پایدار در منطقه خواهد بود و افزایش رضایتمندی مشترکان صنعتی و خانگی و شهروندان و روستاییان را به دنبال خواهد داشت.

وی با ذکر مشخصات فنی طرح خط ۶۶ کیلوولت سیمان سپهر – قیر گفت: این طرح با سرمایه‌گذاری ۴۵۰ میلیارد ریالی از سال گذشته آغاز و اکنون آماده بهره‌برداری شد، احداث ۱۰ کیلومتر خط دو مداره انتقال برق از ویژگی‌های این طرح است.

حبیب‌آگهی گفت: در ایام هفته دولت ۲۰ طرح تامین و انتقال برق در استان‌های فارس و بوشهر با سرمایه گذاری ۱۳ هزار و ۳۸۷ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد و زمینه ساز تثبیت شرایط تامین و انتقال برق و افزایش استفاده صنعتی و اقتصادی از انرژی و توسعه دو چندان منطقه می‌شود.

نماینده شهرستان‌های فیروآباد، فراشبند و قیروکارزین در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم ضمن قدردانی از خدمات برق منطقه‌ای فارس بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت های توسعه در شهرستان قیر و کارزین تاکید کرد.

فروردین با بیان اینکه توسعه زیرساخت‌های برق موجب رضایت شهروندان شده است، گفت: وضعیت برق‌رسانی در منطقه بسیار بهتر شده است؛ اگرچه شهروندان شهرستان‌های فیروزآباد، فراشبند و قیروکارزین خواستار قرار گرفتن در زمره مناطق گرمسیری در موضوع تعرفه برق هستند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=71838

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.