• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 27 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
0

بهره‌برداری از ۲۰ طرح برقی در فارس و بوشهر به مناسبت هفته دولت

  • کد خبر : 71773
  • 05 شهریور 1402 - 17:38
بهره‌برداری از ۲۰ طرح برقی در فارس و بوشهر به مناسبت هفته دولت
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای فارس و بوشهر اعلام کرد که هفته دولت امسال، ۲۰ طرح تامین و انتقال برق در این ۲ استان آماده بهره‌برداری شده است.

یدالله حقیقی، اعتبار هزینه شده برای این طرح‌ها را ۱۳ هزار و ۳۸۷ میلیارد ریال اعلام و اضافه کرد: بهره‌برداری از این طرح‌ها زمینه ساز ارتقاء زنجیره تأمین و انتقال برق و توسعه بیش از پیش صنعتی واقتصادی استان های فارس و بوشهر خواهد بود.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از برق منطقه‌ای فارس، حقیقی هفته دولت را فرصتی برای بیان خدمات دولت و تبیین دستاوردهای دولت خدمتگزار در عرصه کار و تلاش جهادی دانست و گفت: از تعداد ۲۰ طرح یاد شده، ۱۳ طرح تامین و انتقال برق با ۱۰ هزار و ۱۶۷ میلیارد ریال در فارس و هفت طرح با سرمایه گذاری ۳۲۲۰ میلیارد ریال در استان بوشهر خواهیم بود.

او گفت: افزایش ظرفیت ایستگاه ۲۳۰ کیلو ولت نیروگاه کازرون، احداث زیرساخت‌های لازم در ایستگاه ۲۳۰ کیلو ولت صدرا برای ارتباط با ایستگاه‌های دانشگاه شیراز و سعدی، افزایش ظرفیت ایستگاه زرقان، ایستگاه ۱۳۲ کیلو ولت و خط انتقال کورده خنج، پست و خط ارتباطی ایستگاه کازرون چهار، خط ۶۶ کیلو ولت سیمان سپهر به ایستگاه قیر سه و زیرساخت‌های مخابراتی لازم؛ بخشی از طرح‌های قابل افتتاح در فارس است.

حقیقی در خصوص ۷ طرح آماده افتتاح در استان بوشهر گفت: این طرح‌ها شامل نصب یک دستگاه ترانس ۵۰۰ مگا ولت آمپری در پست ۴۰۰ کیلو ولت کنگان، افزایش ظرفیت پست ۱۳۲ کیلوولت اهرم و تقویت کلیدخانه، احداث خط هوایی ۲۳۰ کیلوولت چهارمداره ایستگاه بوشهر دو به ایستگاه پودر بوشهر، اجرای طرح‌های زیرساختی مخابراتی لازم و … است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای فارس و بوشهر خاطرنشان کرد که همه این اقدامات با اتکاء به توان و تخصص نیروهای بومی و داخلی و با هدف ارتقاء اطمینان در تامین برق پایدار و کسب رضایتمندی حداکثری مشترکان انجام شده است.

حقیقی همچنین از تامین و نصب ۱۶ دستگاه دیزل ژنراتور با سرمایه گذاری بخش خصوصی، در ۹ ساختگاه طی مدت ۴۵ روز خبر داد و گفت: اجرای به موقع این پروژه‌ها با هدف رفع مشکلات شبکه و تامین برق پایدار و عبور موفق از پیک بار، یک رکورد محسوب می‌شود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=71773

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.