• امروز : جمعه - ۲۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 3 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Friday - 10 May - 2024
1
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بیضا

درخشش محصولات کشاورزی بیضا در نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری

  • کد خبر : 71762
  • 05 شهریور 1402 - 8:24
درخشش محصولات کشاورزی بیضا در نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بیضا از شرکت در نمایشگاه منطقه ای محصولات کشاورزی و صنایع تبدیلی شهرستان مرودشت خبر داد و گفت: در این نمایشگاه شش شهرستان مرودشت، بیضا، سپیدان، ارسنجان، پاسارگاد و زرقان محصولات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دادند.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان بیضا، صدیقه مویدی با بیان اینکه نمایشگاه مذکور بمناسبت گرامیداشت هفته دولت همزمان با دومین همایش سرمایه گذاری منطقه ای و شهرستانی استان فارس برگزار شد افزود: این نمایشگاه یک روزه در تاریخ چهارم شهریور ماه در محل سالن همایش های پتروشیمی مرودشت برپا گردید.

به گفته وی؛ نمایشگاه موصوف با عرضه عرقیات گیاهی، گیاهان دارویی، صنایع دستی، انواع ترشی و مربا، خشکبار، محصولات زراعی و باغی، سبزی های مدیترانه ای، انواع صیفی، خوراک دام، غذاهای کنسروی، طیور و آبزیان، انواع آرد تولیدی شهرستان و … پذیرای بازدیدکنندگان بود.

مویدی خاطر نشان کرد: در راستای اشتغال آفرینی و با توجه به ظرفیت هایی که این شهرستان در زمینه تولید محصولات کشاورزی، باغی و دامی دارد با هدف جلوگیری از خام فروشی محصولات، از سرمایه گذاری در زمینه ایجاد صنایع تبدیلی حمایت می‌کنیم.

این مقام مسئول اظهار کرد: سرمایه گذاران صنایع تبدیلی از خدمات حمایتی مانند تسهیلات، و زیر ساخت های آب و برق برخوردار خواهند شد.

در پایان این نمایشگاه و همایش از دو سرمایه گذار و صنعتگر آرد سپیدان شهرستان بیضا و هلدینگ ۲۱ بیضا (خوراک دام، طیور و آبزیان) به عنوان صنایع برتر تجلیل شد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=71762

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.