• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
2

افتتاح و کلنگ‌زنی ۴ پروژه در دانشگاه علوم پزشکی جهرم

  • کد خبر : 71667
  • 04 شهریور 1402 - 20:18
افتتاح و کلنگ‌زنی ۴ پروژه در دانشگاه علوم پزشکی جهرم
طی مراسمی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و خیرین عرصه سلامت، عملیات اجرایی و بهره‌برداری از ۴ پروژه سلامت محور در دانشگاه علوم پزشکی جهرم، آغاز شد.

صبح شنبه ۴ شهریور با حضور معاون استانداری فارس و مسئولان شهرستان جهرم، عملیات اجرایی خوابگاه مرکزی و انبار دارویی این دانشگاه و بهره‌برداری از مرکز جامع طب توان‌بخشی و دپارتمان آموزشی و کتابخانه مرکز تحقیقات بیمارستان سیدالشهداء دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان، آغاز شد.

“مرکز جامع طب توان بخشی شهیدان زارعیان” به متراژ ۶۶۰ متر مربع واقع در بیمارستان سید الشهداء (ع) شامل بخش‌های فیزیوتراپی، نوار عصب و عضله، بازتوانی قلبی، گفتار درمانی، کاردرمانی و شنوایی سنجی است که اعتبار ۲ میلیارد تومانی آن را، حاجیه فاطمه صدوق، خیر عرصه سلامت و مادر شهیدان زارعیان تامین کرده است.

“دپارتمان آموزشی، کتابخانه مرکز تحقیقات، سالن کنفرانس و مطالعات” بیمارستان سیدالشهداء جهرم نیز با همراهی و حمایت حاج محمدصادق رحمانیان، در فضایی به متراژ ۷۰۰ مترمربع و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان، ایجاد و آماده افتتاح شده است.

براساس این گزارش، طی آئین جداگانه‌ای، عملیات اجرایی انبار داروی مرکزی دانشگاه علوم پزشکی جهرم آغاز شد؛ این پروژه قرار است در زیربنایی به متراژ ۲ هزار مترمربع با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات وزارت بهداشت در مجموعه بیمارستانی خیرین برادران خواجه، شهرستان جهرم احداث شود.

این گزارش حاکسیت خوابگاه دانشجویی علوم پزشکی جهرم نیز که کلنگ آن به زمین زده شد، قرار است در وسعتی به مساحت ۴ هزار مترمربع در ۲ طبقه با ظرفیت ۲۰۰ دانشجو و با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات وزارت بهداشت، احداث شود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=71667

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.