• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
1
مدیرکل بهزیستی استان فارس؛

نوزدهمین همایش کشوری ادبیات عاشورایی در شیراز

  • کد خبر : 71273
  • 29 مرداد 1402 - 16:51
نوزدهمین همایش کشوری ادبیات عاشورایی در شیراز
دبیرخانه همایش ادبیات عاشورایی بهزیستی امسال برای دومین بار در خصوص آثار رده سنی کودک و نوجوان اعلام پذیرش کرده که با استقبال این رده سنی روبرو شده است.پس از اطلاع رسانی فراخوان همایش به ادارات کل بهزیستی سراسر کشور آثاردر قالب شعر و دلنوشته به دبیرخانه همایش در بهزیستی فارس ارسال شده و از منتخبین آثار برای خوانش و ارائه اثر در همایش دعوت به عمل آمده است.

محمدرضا هوشیار مدیرکل بهزیستی  فارس از برگزاری نوزدهمین همایش کشوری ادبیات عاشورایی ویژه خانواده بزرگ بهزیستی با عنوان جلوه های اخلاق در کربلا خبر داد.
وی گفت : امسال برای نوزدهمین سال متوالی همایش کشوری ادبیات عاشورایی ویژه خانواده بزرگ بهزیستی، جامعه هدف کارکنان وفرزندان و پرسنل مراکز تحت نظارت با موضوع جلوه های اخلاق در کربلا به همت هیئت فرهنگی مذهبی محبین اهل بیت(ع) اداره کل بهزیستی فارس و با حضور  مسئولین  کشوری و استانی در شیراز برگزار می‌شود.

او در ادامه افزود:۲۴۴ اثر از ۲۳ استان کشور به دبیرخانه همایش در شیراز ارسال شده که از این تعداد ۱۳۲ اثر مربوط به رده سنی بزرگسالان و۹۲ اثر مربوط به رده سنی کودک و نوجوان است.

هوشیار گفت : دبیرخانه همایش امسال برای دومین بار در خصوص آثار رده سنی کودک و نوجوان اعلام پذیرش کرده که با استقبال این رده سنی روبرو شده است.پس از اطلاع رسانی فراخوان همایش به ادارات کل بهزیستی سراسر کشور آثاردر قالب شعر و دلنوشته به دبیرخانه همایش در بهزیستی فارس ارسال شده و از منتخبین آثار برای خوانش و ارائه اثر در همایش دعوت به عمل آمده است.

وی افزود: این همایش در قالب هیئت و با همراهی همکاران بهزیستی فارس برگزار می‌شود و بهره مندی از سخنان عاشورا پژوه و نویسنده معاصر دکتر سنگری را در کارنامه افتخارات خود دارد.

مدیرکل بهزیستی استان فارس گفت : باتوجه به استقبال گسترده از این همایش، علاقه مندان و محبین اهل بیت(ع) با مراجعه به سایت
www.ASHURA-TAVANMANDSAZI.com می‌توانند به صورت بر خط شاهد برگزاری این مراسم معنوی باشند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=71273

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.