• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
2
پرویز فلاحی‌پور بازیگر سینما و تلویزیون؛

حمله تروریستی شاهچراغ ناجوانمردانه است

  • کد خبر : 70735
  • 23 مرداد 1402 - 18:23
حمله تروریستی شاهچراغ ناجوانمردانه است
پرویز فلاحی‌پور بازیگر سینما و تلویزیون نسبت به حمله تروریستی به حرم شاهچراغ واکنش نشان داد و گفت: از هر زاویه‌ای که نگاه کنیم چه انسان دوستانه، چه اعتقادی و چه شرعی و عرفی واقعا این رفتارها محکوم است.

عصر روز یکشنبه ـ ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ ـ حرم شاهچراغ(ع) مورد حمله تروریستی واقع شد که تا این لحظه انتشار این خبر، یک کشته و هشت مجروح در پی داشته است.

پرویز فلاحی‌پور، بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگویی با خبرنگاران رسانه‌ها، با ابراز تاسف بسیار برای وقوع حمله تروریستی شاهچراغ، می‌گوید: بسیار متاسفم از اینکه مجدداً این اتفاق تلخ در شاهچراغ رخ داده است. البته کمی هم انتقاد دارم؛ به هر حال داعش و امثال آنها همیشه متوسل موقعیت‌هایی هستند که بتوانند ضربه بزنند. خیلی متاسفم که مردم بی‌گناه اینچنین جانشان را از دست می‌دهند.

او ادامه می‌دهد: واقعاً سوال بزرگ همین جاست. چرا شاهچراغ؟! نمی‌دانم چه تعصبی روی این مکان دارند. شاهچراغ یک مکان زیارتی است که شجره‌نامه دارد و ما شیعیان همه به آن معتقدیم. نمی‌دانم انگیزه‌شان از این کار چه بوده است. در مکان‌های زیارتی معمولاً خادمین مسلح نیستند چون همواره به مردم ابراز محبت و آنها را راهنمایی می‌کنند. این ظلم بزرگی است که مردم را در این مکان‌ها بخواهیم از بین ببریم.

این بازیگر تاکید می‌کند: من شدیداً هر نوع حرکت تروریستی را محکوم می‌کنم؛ به‌خصوص مردمی که مظلوم‌اند، مسلح نیستند و برای زیارت به آنجا آمده‌اند. این رفتارها واقعاً ظالمانه و ناجوانمردانه است. من نمی‌دانم اگر کسی به اعتقادات خودشان اینگونه حمله کند و ترور صورت بگیرد، چه می‌گویند؟ من فکر می‌کنم اگر گوشه چشمشان زخم بردارد کل دنیا و خبرگزاری‌هایشان سر ما می‌ریزند. از هر زاویه‌ای که نگاه کنیم چه انسان دوستانه، چه اعتقادی و چه شرعی و عرفی واقعا این رفتارها محکوم است.

فلاحی‌پور در پایان اظهار امیدواری می‌کند که از این پس دیگر شاهد حوادث تلخی مانند حمله به شاه‌چراغ نباشیم.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=70735

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.