• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
2
مهوش صبرکن بازیگر سینما و تلویزیون؛

چه می‌توانم بگویم جز اینکه متاسفم که حریم شاهچراغ را به فاصله آنقدر کم ناامن می‌بینیم

  • کد خبر : 70733
  • 23 مرداد 1402 - 19:23
چه می‌توانم بگویم جز اینکه متاسفم که حریم شاهچراغ را به فاصله آنقدر کم ناامن می‌بینیم
در پی حمله تروریستی اخیر در حرم شاه‌چراغ که شامگاه یکشنبه ـ ۲۲ مردادماه ـ برای دومین بار به فاصله کمتر از یک‌سال رخ داد، مهوش صبرکن بازیگر سینما و تلویزیون نسبت این حادثه دردناک واکنش نشان داد.

عصر روز یکشنبه ـ ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ ـ حرم شاهچراغ(ع) مورد حمله تروریستی واقع شد که تا این لحظه انتشار این خبر، یک کشته و هشت مجروح در پی داشته است.

مهوش صبرکن، بازیگر سینما و تلویزیون درباره حمله تروریستی شاهچراغ همراه می‌شویم که خودش هم اهل شیراز است.

صبرکن در گفت‌وگویی با خبرنگاران صحبت‌هایش را اینگونه آغاز می‌کند: چه می‌توانم بگویم جز اینکه متاسفم. من نمی‌توانم سیاست‌گذاری کنم و بگویم تقصیر چه کسی بوده و چرا این اتفاق افتاده و یا کسی را محکوم کنم. داعش هم این حمله را که بر عهده گرفته باشد، باز هم متاسفم که چرا باید فضا مهیا باشد که افرادی آزادانه وارد شوند و در حریم مطهر این کار را انجام دهند. مکانی که برای همه مردم امن است؛ برای آنها که دلشان را به چنین مکان‌هایی می‌سپارند و به آنجا می‌روند تا راز و نیازها و اعتقاداتشان را انجام بدهند؛ چرا باید چنین مکانی ناامن شود. مردمی که اگر نگرانی، ناراحتی، بیماری و یا مشکلی در خانه دارند به این مکان‌ها متوسل می‌شوند، آنجا را امن می‌دانند و رجوع می‌کنند تا خودشان را تخلیه کنند، اگر برایشان ناامن شود، واقعاً جای تاسف ندارد؟!

وی اظهار می‌کند: متاسفم برای همشهریانم، برای شهر شیراز که حریم شاهچراغ را به فاصله انقدر کم ناامن می‌بینیم و سوال اینجاست چرا شاهچراغ؟! این دومین بار است که این اتفاق می‌افتد. من نه نظریه‌پرداز هستم و نه سیاستگذار اما تصور و گمانم بر این است که اگر داعش مسئولیت این حمله تروریستی را پذیرفته است، شاید به خاطر نزدیک بودنشان از طریق مرز افغانستان به شیراز باشد. فقط فکر می‌کنم به دلیل نزدیکی به شاهچراغ این اتفاق افتاده است وگرنه فکر نمی‌کنم دلیل دیگری داشته باشد.

صبرکن در پایان می‌گوید: امیدواریم دیگر حوادث اینچنین تکرار نشود، چون واقعاً تلخ است و مردم را متاثر می‌کند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=70733

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.