• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1
نماینده ولی‌فقیه در فارس؛

حمایت از صنایع کوچک مانع واسطه‌گری می‌شود

  • کد خبر : 70406
  • 20 مرداد 1402 - 18:46
حمایت از صنایع کوچک مانع واسطه‌گری می‌شود
نماینده ولی‌فقیه در فارس با بیان اینکه ۹۰ درصد صنایع استان در مجموعه شهرک‌های صنعتی فارس مستقرند، گفت: حمایت از صنایع کوچک موجب رشد آنها و جلوگیری از واسطه‌گری‌های بی‌ضابطه می‌شود.

آیت‌الله لطف‌الله دژکام در خطبه‌های نماز جمعه ۲۰ مرداد، بیان کرد: در هفته پیش رو، سالروز بازگشت سراسر افتخار آزادگان به کشور است؛ آزادگانی که بعضا بیش از ١٠ سال توسط نیروهای بعثی صدام به اسارت گرفته شده بودند.

نماینده ولی فقیه در فارس با تاکیدبراینکه آزادگان و مطالب آنان گنجینه‌هایی ارزشمند محسوب می‌شوند، خاطرنشان کرد: آزادگان اوج عرفان و دین داری و اوج استفاده از فرصت‌هایی که خداوند در اختیار آدمی قرار داده است، هستند که نباید غریب بمانند.

آیت‌الله دژکام همچنین با اشاره به سالروز شهادت امام سجاد(ع) اعلام کرد که امروز در همه بقاع متبرکه ویژه برنامه‌ای بدین منظور اجرا می‌شود، یکی از این برنامه‌ها در حرم مطهر علی‌بن حمزه(ع) خواهد بود، لذا از عموم مردم برای حضور در این برنامه دعوت می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در فارس همچنین به روز حمایت از صنایع کوچک هم اشاره و بیان کرد: دشمن در سال ١۴٠٢ تلاش کرد تا ما را از مسائل اصلی کشور غافل کند.

آیت‌الله دژکام با تاکید بر اینکه تحقق شعار سال بدین منظور باید مد نظر باشد، گفت: دشمن در پی ایجاد حاشیه است تا فرصت تحقق شعار سال به وجود نیاید.

او با بیان اینکه دشمن می‌داند که چه می‌کند اما خدا نکند که دوست‌های نادان با دشمن همراه شوند، عنوان کرد: مجموعه صنایع کوچک در فارس جزو نقاط قوت استان محسوب می‌شوند.

نماینده ولی‌فقیه در فارس همچنین با بیان اینکه ۹۰ درصد صنایع استان در مجموعه شهرک‌های صنعتی فارس مستقرند، گفت: حمایت از صنایع کوچک موجب رشد آنها و بهبود تولید و جلوگیری از واسطه‌گری‌های بی ضابطه می‌شود.

آیت‌الله دژکام که معتقد است دلالی در صنایع کوچک در حد صرفه معقول اشکالی ندارد، اما نباید منجر به ظلم شود، خواستار حمایت ویژه وزارت صمت، مدیران، بانک‌ها و وزارت کار از صنایع کوچک شد و گفت: متاسفانه امروز بانک‌ها به یک غده سرطانی تبدیل شده‌اند و بنگاه داری می‌کنند.

امام جمعه شیراز تصریح کرد: امید است اقتصاد مقاومتی مدنظر رهبری محقق شده و موجب ناامیدی دشمن شود.

نماینده ولی فقیه در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه شیراز گفت: نخستین چیزی که پس از مرگ از انسان سوال می‌شود، این است که خدایی که پرستش کردی، چه خدایی بود؟

امام جمعه شیراز خاطرنشان کرد: آنهایی که امروز در دنیا در حال تبلیغ بی‌احترامی به قرآن هستند و این گناه بزرگ را مرتکب می‌شوند، حواسشان نیست که باید جواب پس دهند.

آیت‌الله ادامه داد: امروز قرن ١۵ هجری است و حدود ۱۵۰۰ سال است که خداوند متعال پیامبری برای هدایت همه بشر فرستاد، در حالی‌که پیامبران قبلی برای هدایت همه بشر نبودند.

او خاطرنشان کرد: پیام انقلاب اسلامی برای بشریت نیز همین است که زندگی در دنیا تمام نمی‌شود لذا باید با مکتب خاتم انبیاء و پیام حیات بخش آشنا شد.

امام جمعه شیراز اضافه کرد: روز گذشته در شیراز حرکت ارزشمندی به مناسبت شهادت امام سجاد(ع) و علی بن حمزه(ع) انجام شد و عزاداران قرآن را روی سینه‌های خود گذاشته بودند، بدین معنا که از آن نمی‌گذریم.

آیت‌الله دژکام تصریح کرد: کسانی که می‌توانند در مقابل دشمنان قران را می‌سوزانند، عزت قران را به رخ دنیا بکشانند و کوتاه نیایند.

او با بیان اینکه مفهوم امامت یکی از پایه‌های اصلی انقلاب اسلامی است و ما بابت آن هزاران شهید و جانباز و آزاده داده‌ایم، گفت: خدواند کلید بهشت را به ائمه ما در دنیا و آخرت داده است.

نماینده ‌ولی‌فقیه در فارس خواستار افزایش ارتباط با اهل بیت(ع) برای دخیره آخرت انسان‌ها شد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=70406

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.