• امروز : جمعه - ۲۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 3 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Friday - 10 May - 2024
1
با هدف توسعه بازار و کسب وکار؛

نخستین نمایشگاه صنعت آرد،نان،شیرینی و صنعت آشپزی در شیراز آغاز به کار کرد

  • کد خبر : 70238
  • 18 مرداد 1402 - 14:45
نخستین نمایشگاه صنعت آرد،نان،شیرینی و صنعت آشپزی در شیراز آغاز به کار کرد
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان فارس از آغاز به‌کار نخستین نمایشگاه صنعت آرد،نان،شیرینی و صنعت آشپزی در شیراز خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس، مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس گفت: از اهداف و اولویت های شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس اجرای عناوین نمایشگاهی است که برای نخستین بار در این سایت نمایشگاهی و در جنوب کشور برگزار می شود.

دکتر نهاوندی با بیان اینکه اجرای عناوین نمایشگاهی جدید به توسعه بازار و کسب و کارهای مرتبط می انجامد، افزود: این عناوین جدید به جذابیت نمایشگاه ها از نگاه مخاطب و مردم کمک می کند و باعث می شود مردم بیشتری علاقه مند و جذب نمایشگاه ها شوند.

او ادامه داد: برگزاری نخستین نمایشگاه صنعت آشپزی، تجهیزات آشپزخانه به همراه برگزاری نخستین نمایشگاه صنعت آرد، نان و قنادی در راستای اجرای این سیاست است.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس گفت: در این عناوین نمایشگاهی ۵۶ شرکت در حوزه های رستوران،فست فود،تجهیزات آشپزخانه های صنعتی،لوازم و تجهیزات رستوران،کافی شاپ،قنادی و تجهیزات و صنعت آرد حضور دارند.

دکتر نهاوندی گفت: این نمایشگاه ها با حضور شرکت کنندگانی از استان های فارس، تهران،خراسان جنوبی،خراسان رضوی، یزد و اذربایجان شرقی در سالن های سرو،بهار و نرگس و در مساحت ۶ هزار متری برگزار می شود.

او بیان کرد: شهروندان و علاقه مندان می توانند تا روز شنبه بیست و یکم مرداد ماه از ساعت ۱۷ تا ۲۲ با مراجعه به محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس از این نمایشگاه ها بازدید کنند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=70238

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.