• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 26 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
3
رئیس سازمان بازرسی کل کشور تاكيد كرد؛

ضرورت برنامه ریزی از سوی مسئولان برای جلوگیری از خسارت ناشی از قطع برق به واحدهای تولیدی انرژی بر/ عزم راسخ سازمان بازرسى برای حمایت از تولید داخلی

  • کد خبر : 69925
  • 15 مرداد 1402 - 16:10
ضرورت برنامه ریزی از سوی مسئولان برای جلوگیری از خسارت ناشی از قطع برق به واحدهای تولیدی انرژی بر/ عزم راسخ سازمان بازرسى برای حمایت از تولید داخلی
رئیس سازمان بازرسی کل کشور خواستار اتخاذ تدابیری از سوی مسئولان برای جلوگیری از خسارت ناشی از قطع برق به واحدهای تولیدی انرژی بر شد.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، دکتر خدائیان در حاشیه شورای اداری شهرستان لامرد در پاسخ به سوال خبرنگاران پیرامون سفر به این شهرستان گفت: مسائل و مشکلات طرح شده از سوی مسئولان در جلسه شورای قضایی با حضور رئیس قوه قضاییه مطرح خواهد شد.
وی با اشاره به بازدید از کارخانه آلومینیوم بیان کرد: این کارخانه ظرفیت های بسیاری برای توسعه دارد که ضرورت دارد مسئولان و سهامداران برای استفاده از این ظرفیت ها برنامه ریزی کنند.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور در پاسخ به سوال خبرنگاری پیرامون قطعی مکرر برق و خسارت های وارده به صنایع و واحدهای تولیدی بیان کرد: متاسفانه در فصل تابستان به دلیل کمبود برق شاهد قطعی برق در واحدهای تولیدی هستیم و بعضا واحدهای انرژی بر با مشکلات عدیده ای روبه رو می شوند که در این راستا ضرورت دارد مسئولان امر تدابیر ویژه ای اتخاذ کنند.
وی با تاکید بر اینکه برق در واحدهای تولیدی نقش مهمی دارد از مسئولان امر خواست با برنامه ریزی از ورود خسارت ناشی از قطعی برق جلوگیری کنند.
دکتر خدائیان قول مساعد داد که جمع بندی تمام مسائل و مشکلات را در جلسه آتی قوه قضاییه طرح و برای پیگیری رفع آنها بر اساس وظیفه ذاتی سازمان بازرسی اقدام کند.
دکتر خدائیان با اشاره به اینکه سازمان بازرسی کل کشور یک دستگاه نظارتی است ، یادأور شد: این سازمان صلاحیت ورود به موضوعات مختلف برای رفع مسائل و مشکلات را دارد و از هیچگونه تلاشی برای حمایت از تولید دریغ نخواهد کرد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=69925

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.