• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 1 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
2
نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی؛

شورای راهبردی صنعت فارس ایجاد شد

  • کد خبر : 69258
  • 08 مرداد 1402 - 17:37
شورای راهبردی صنعت فارس ایجاد شد
نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی از ایجاد شورای راهبردی صنعت در استان فارس خبر داد.

ابراهیم عزیزی با بیان اینکه این شورا با هدف تعیین افق صنعت فارس ایجاد شده است، گفت: در نشستی که با حضور دکتر قادری نماینده شیراز و زرقان و چند تن از مدیران پیشکسوت صنعت برگزار شد، تشکیل شورای راهبردی صنعت استان فارس در دستور کار قرار گرفت.

به نقل از دفتر نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس، عزیزی گفت: ما برای پیشبرد امور باید افق ۱۰۰ساله صنعت استان را ببینیم و برای آن برنامه داشته باشیم.

نایب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: از ابتدای مجلس یازدهم با حمایت جدی امام جمعه شیراز پایه و اساس شوراهای راهبردی آب، انرژی وحمل و نقل با حضور پیشکسوتان این عرصه‌ها گذاشته شد تا منشاء کارهای بزرگ باشد و امروز نیز شورای راهبردی صنعت فارس تشکیل شده است.

عزیزی خاطرنشان کرد: در استان فارس افراد بسیار توانمندی چه در دولت و چه در بخش خصوصی در حوزه صنعت حضور دارند که باید از ظرفیت آنها بهره برد و شورای راهبردی صنعت متکی بر انسان‌های با تجربه و دلسوز، نقشه راه استان را معین می‌کند.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس افزود: از اعضای شورا انتظار می‌رود که درگیر کارهای اجرایی نشوند و راهبردها را مشخص کرده و در اختیار مدیران قرار دهند تا آنها مبتنی بر این راهبردها، صنعت استان را توسعه دهند.

ابراهیم عزیزی تاکید کرد: شوراهای راهبردی صنعت باید طوری برنامه‌ریزی کند که ۱۰۰سال دیگر آیندگان از ما به نیکی یاد کرده و کارهای ما منشاء خدمات بزرگ به مردم باشد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=69258

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.