• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 1 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
2
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس؛

توسعه تجارت فارس در عراق شتاب می‌گیرد

  • کد خبر : 68292
  • 25 تیر 1402 - 17:36
توسعه تجارت فارس در عراق شتاب می‌گیرد
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس گفت: با راه‌اندازی دفتر نمایشگاه بین‌المللی بصره، توسعه تجارت فارس در کشور عراق شتاب می‌گیرد.

محسن نهاوندی یکشنبه ۲۵ تیرماه با اشاره به برگزاری جلسه‌ای با برخی مسئولان شرکت نمایشگاه‌های بین المللی بصره، به خبرنگاران گفت: ۲ سایت نمایشگاهی و دفتر نمایشگاه بین‌المللی بصره با هدف تقویت مراودات و تعاملات تجاری – اقتصادی بین استان فارس و کشور عراق، در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس ایجاد شده است.

او ادامه داد: بر اساس سیاستگذاری‌های ملی و بین‌المللی برخی مراکز نمایشگاهی ایران به عنوان پایلوت توسعه و ترویج زیر ساخت‌های صادراتی فعال شده است که نمایشگاه بین‌المللی فارس هم در زمره این نمایشگاه‌ها قرار دارد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های فارس اضافه کرد: نمایشگاه‌ها در ترویج و توسعه صادرات غیر نفتی کشور، توسعه بازار داخلی، اشتغال زایی و انتقال تکنولوژی و دانش، هم افزایی صنایع و خدمات و صادرات نقش مهمی را ایفا می‌کند.

نهاوندی همچنین با اشاره به برگزاری دو نمایشگاه در حوزه کشاورزی، دام، شیلات و ساختمان و زیر ساخت در بصره عراق گفت: این دو نمایشگاه بین‌المللی از ۲۸ تا ۳۱ شهریور ماه امسال در نمایشگاه بین‌المللی بصره برگزار خواهد شد.

او بیان کرد: این نمایشگاه‌ها فرصت بسیار مناسبی است تا تولیدکنندگان این حوزه‌ها با حضور در این نمایشگاه ضمن رونمایی از آخرین دستاوردهای خود؛ بازار تجاری و صادراتی مناسبی را برای کسب و کار خود ایجاد کنند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس ادامه داد: با راه‌اندازی این دفتر در سایت نمایشگاهی فارس مراحل ثبت نام و روند برگزاری نمایشگاه تسریع و تسهیل خواهد شد.

نهاوندی گفت: این دفتر همه روزه از شنبه تا چهارشنبه در سایت نمایشگاهی فارس برپاست و علاقه مندان می‌توانند برای اطلاعات بیشتر برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی در کشور عراق و سایر کشورها با شماره‌های ۰۹۳۷۰۱۵۱۲۴۲و ۰۹۱۷۹۲۵۰۸۶۷ تماس بگیرند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=68292

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.