• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
2
مسئول کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش های همگانی استان فارس

اجرای ۷۰ برنامه هیات ورزش‌های همگانی فارس در هفته عفاف و حجاب 

  • کد خبر : 68104
  • 22 تیر 1402 - 14:59
اجرای ۷۰ برنامه هیات ورزش‌های همگانی فارس در هفته عفاف و حجاب 
رئیس کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش‌های همگانی استان فارس؛ برنامه‌های این هیات، در هفته عفاف و حجاب را تشریح کرد.

به گزارش سحاب پرس محمدرضا جعفری رئیس کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش های همگانی استان فارس، با اشاره به ۲۱ تیرماه که به نام روز عفاف و حجاب نامگذاری شده است گفت:حداقل ۷۰ برنامه فرهنگی ، ورزشی و اجتماعی به مناسبت هفته عفاف و حجاب با محوریت معرفی فعالیت‌های ورزشی و بدنی برای آحاد مردم ولایت‌مدار فارس برنامه‌ریزی شده است.
مسئول کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش های همگانی استان فارس یا بیان اینکه امر مهم، توجه به روح متعالی انسان در کنار تندرستی است افزود: لازم است تا در این ایام ضمن توجه اهمیت توجه به عفاف و حجاب دستورالعمل های ابلاغی را در محیط های ورزشی لحاظ کرد و مورد توجه قرار داد.
مسئول کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش های همگانی استان فارس گفت : در حاشیه مسابقات دارت بانوان دستگاه های اجرایی کشور که به میزبانی هیات ورزش های همگانی استان فارس برگزار شد با حضور معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان فارس از شش ورزشکار بانوان که با حجاب کامل در مسابقات حضور داشتند تقدیر شد .
وی همچنین برگزاری جشن‌های مذهبی در کنار فعالیت‌های ورزشی را گامی مهم در راستای معرفی سیره اهل بیت علیه‌السلام برشمرد و توجه به پوشش مناسب هم برای بانوان و هم آقایان را باید مورد توجه قرار داد .
اجرای برنامه‌های فرهنگی، توزیع بسته‌های معیشتی، نذر ورزشی، نذر خون، مسابقات عکاسی، نقاشی و دل نوشته و حضور ورزشکاران در کنار خادم یاران رضوی، اجرای برنامه‌های مفرح و شاد، ورزش روزانه و عصرانه با پیوست‌های فرهنگی عفاف و حجاب ، تجلیل از خانواده های معزز شهدا و ایثارگران در این ایام را از دیگر برنامه‌های هیات ورزش‌های همگانی استان فارس در هفته عفاف و حجاب اعلام کرد

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=68104

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.