• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 27 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
2
مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شیراز؛

پویش دانش‌آموزی مدیریت مصرف برق در شیراز کلید خورد

  • کد خبر : 66068
  • 27 خرداد 1402 - 17:25
پویش دانش‌آموزی مدیریت مصرف برق در شیراز کلید خورد
مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شیراز گفت: با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان فارس، برای سومین سال پیاپی، رویدادی با عنوان "پویش افق روشن" برای جمعیت هدف دانش‌آموزی و خانواده دانش‌آموزان، اجرایی شده است.

سید باقر احمدی شنبه ۲۷ خرداد به خبرنگاران گفت: آموزش و پرورش و خانواده به عنوان دو رکن مهم در فرهنگ سازی، تاثیر بسزایی در پرورش نسل آینده داشته و تاثیر بسزایی بر نهادینه شدن الگو های فرهنگی در جامعه دارند.

احمدی گفت: پویش دانش‌آموزی افق روشن با هدف ارتقاء دانش و آگاهی و جلب همکاری و همراهی دانش‌آموزان و خانواده ها در زمینه مدیریت مصرف انرژی بالاخص، انرژی برق، طی یک همکاری مطلوب بین بخشی، اجرایی شده است.

وی گفت: ایجاد آگاهی در گروه‌های مختلف دانش آموزی (پیش دبستانی تا پایان متوسطه دوم و خانواده‌ها)، علاوه بر تاثیر فردی، بر ارتقاء آگاهی‌های اعضای خانواده و گروه همسالان اثرگذار است و به همین دلیل اقدامی فراگیر و عمیق محسوب می شود.

احمدی افزود: با رشد مستمر فناوری‌های جدید اطلاعاتی و ارتباطی، شاهد تحولات بزرگی در مناسبات حاکم بر اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی هستیم؛ این پویش با هم‌افزایی مناسب بین توزیع برق شیراز و آموزش و پرورش فارس اجرایی شده و گامی موثر در زمینه جلب مشارکت جمعیتی بالغ بر ۷۰۰ هزار نفر که همراه با خانواده‌هایشان، شمار قابل توجهی از شهروندان را در بر می‌گیرد، است.

مدیر روابط عمومی توزیع برق شیراز گفت: این رویداد در محورهای صرفه‌جویی در مصرف انرژی برق، محیط زیست و ایمنی، برنامه‌ریزی و از ابتدای خردادماه اجرایی شده است و تا پایان تیرماه ادامه خواهد داشت. لذا علاقه‌مندان برای ارسال آثار خود تا پایان تیر امسال مهلت دارند.

احمدی با اشاره به اینکه نفرات برتر این پویش، جوایز ارزشمندی نظیر دوچرخه و دیگر وسایل ورزشی دریافت می‌کنند، گفت: در بخش ویژه پویش، افرادی که علاوه بر ارسال آثاری که منتخب شناخته شود، توانسته باشند مصرف برق خود را در ماه‌های خرداد و تیر حداقل ده درصد نسبت به دوره مشابه سال قبل کاهش دهند به قید قرعه از جوایز ویژه بهره مند می شوند.

مدیرروابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شیراز، با دعوت از همه دانش آموزان استان فارس برای مشارکت در این پویش، ابراز امیدواری کرد که امسال نیز همانند سالهای گذشته با همکاری خوب مشترکان، بدون نیاز به اعمال خاموشی ناخواسته، تابستان و دوره پیک مصرف برق را پشت سر بگذاریم.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=66068

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.